اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
شوشان - عارف دورقی:

مشاجره لفظی امروز خانم «المیرا شریفی مقدم» مجری شبکه خبر و «سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان شاهد عریانی است از وضعیت مدیریت در استان خوزستان، گرچه استاندار فعلی خوزستان زمان زیادی از حضورشان در مدیریت استان نمی‌گذرد اما بهر حال نوع پاسخگویی وی گویای همه چیز است! آنجاکه استاندار از بی آبی در ٧٠٠ روستا در قبل از آغاز بحران آب خبر می‌دهد و بعد می‌گوید این تعداد پس از مشکلات کم آبی، بیشتر شده و بالاخره بعد اعلام میکند دولت کارهای بزرگی را انجام داده!!

«المیرا شریفی مقدم» مجری شبکه خبر وقتی میبیند در گفتار آقای استاندار! تناقض آشکار وجود دارد و با وجود این حجم بالای تنش آبی در روستاهای استان( افزون بر یک هزار روستا) گفتگو با استاندار خوزستان را قطع می‌کند و سوال مهمی را میپرسد: « آقای استاندار اگر کارهای بزرگی شده پس چرا اینهمه روستا بدون آب هستند!»

این سوال مهمی است آقایان مسوول، به چه کاری صفت «بزرگ» میدهند؟!.

آیا به بی آبی و نابودی نخیلات، احشام، آبزیان و اکوسیستم تالاب ها و تشنگی روستاییان شریف یا اینکه هر از گاهی به دلیل اهمال کاری آقایان در وزارت نیرو یک بار به دلیل باز کردن دریچه های سد و سیلاب، یکبار برای آبگرفتگی معابر در فصل بارشها و الان هم تشنگی و بی برقی در دل تابستان داغ ۶٠ درجه ای!

بله! راست میگویید حقیقتا کارهای بزرگی انجام گرفته! چون این اهمال کاری ها را هیچ احدی یارای انجام دادن نیست چون وجدان، انصاف و ترس از خدا اجازه نمی‌داد هر کسی اینگونه مردم را به زحمت بیاندازد!

ای کاش یکی فیلم اظهارات ارزشمند سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی را به آقای استاندار نشان دهد که آن شهید عزیز چطور مردم خوزستان را مدح و توصیف می‌کند و می‌گوید اگر روی دست این مردم بیفتیم هم کار بزرگی نکرده ایم.

امروز باز مثل همیشه همه نظاره گرییم، که چگونه نیروهای جهادی، سپاه و قوه قضائیه که اساسا مسئولیت اجرایی اینچنینی ندارند با احساس مسئولیت با جان و دل ورود میکنند و اهمال کاری ها و ندانم کاری های آقایان را رتق و فتق میکنند و آرامش را به زندگی مردم بر می‌گردانند!

امروز «المیرا شریفی مقدم» هم بعنوان یک مجری و هم مثل میلیون ها هموطنی که در این سالها از وضعیت خوزستان، متحیر، ناراحت و متاثر هستند ناگزیر شد صدای استاندار را قطع کند چون یارای شنیدن تناقض گویی های عذاب آور نبود...

خوزستان امروز علاوه بر تشنگی اب، تشنه مدیرانی بزرگ با همتی بزرگتر است خوزستان؛ در این حال نیازمند خانه تکانی های بزرگ هم هست...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار