اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
شوشان - علی حسنی پور :
امام خمینی(ره): ما هرچه خدمت بکنیم به این ملت، کم خدمت کرده ایم، برای این که این ملت بود که همه این گرفتاری ها به دست او رفع شد... ما باید خدمتگزار باشیم، واقعاً خدمتگزار باشیم و هرچه خدمت بکنیم، باز کم است... این ها بندگان خدا هستند، این ها کسانی هستند که برای خدا دارند خدمت می کنند به این کشور، و شکر این است که ما به آن ها خدمت بکنیم، هر کس در هر مقامی که هست خدمت بکند. (صحیفه امام، جلد۲۰، صفحه ۱۲۶)

مشکل کم ‌آبی رودخانه ‌های خوزستان به ویژه کرخه در روزهای اخیر منجر به بروز مشکل کمبود آب کشاورزی و آب شرب در مناطق روستایی شد.

در حمیدیه، شادگان، سوسنگرد، ماهشهر و مناطقی از کلانشهر اهواز تعدادی از اهالی با اعلام نارضایتی از وضعیت موجود، نسبت به عدم تامین حق ‌آبه تالاب ‌ها و رودخانه ‌ها و همچنین پروژه ‌های انتقال آب کارون ابراز نگرانی کردند.

در این روزها گروهک تروریستی الاحوازیه با اعلام فراخوان در فضای مجازی مبنی بر تظاهرات علیه نظام، سعی در بحران سازی و به حاشیه کشاندن مطالبات به حق مردم شریف خوزستان دارد. 

شبکه های ماهواری معاند و وهابی نیز با پخش کلیپ های از گوشه و کنار خوزستان در صدد بهره برداری های سیاسی و سوءاستفاده از فضای موجود و ملتهب نشان دادن اوضاع هستند.

در جریان تجمعات مردمی در برخی از شهرهای خوزستان، افراد ضدانقلاب اقدام به تیراندازی کردند که در این بین مصطفی نعیماوی جوان شادگانی بر اثر اصابت گلوله در شادگان کشته شد.

قاسم خضیری دومین جوان خوزستانی است که شب گذشته در حال بازگشت به منزل در منطقه کانتکس اهواز توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله کشته شد.

عشایر عرب تا آخر پای انقلاب ایستاده اند

عشایر غیور و ولایتمدار عرب خوزستان همواره از آغاز نهضت خمینی کبیر(ره) تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بعد از آن در دوران دفاع مقدس و تا امروز یاران وفاداری برای امام راحل و نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز بوده اند و این راه تا همیشه تاریخ ادامه خواهد داشت.

عشایر عرب خوزستان همواره در صحنه های حساس این نظام و این انقلاب حضوری فعال داشته اند که نمونه بارز آن را می توان در طول هشت سال دفاع مقدس، دفاع از مرزها و دفاع از حریم اهل بیت(ع) مشاهده کرد که در آن صدها شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

آنجا که پای منافع اسلام و انقلاب است عشایر عرب خوزستان در صحنه هستند تا ثابت کنند در این کشور ماننده همه اقوام یکپارچه خواهان سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و به دشمنان اجازه سوءاستفاده را نمی دهند.

مطالبات به حق مردم خوزستان در خصوص مشکلات و معضلات فروان از جمله بیکاری جوانان، مشکلات آب و برق، نبود زیرساخت های لازم، ضعف مدیریتی حاکم بر استان و نبود نظارت کافی بر دستگاه های دولتی و تبعیض در توزیع ثروت و امکانات در استان، یک مطالبه جدی است.

مسئولین کشوری و استانی نیاز است با ورود جدی و به صورت هماهنگ، به دنبال رفع این مشکلات و معضلات باشند.  

مردم و عشایر خوزستان از رئیس جمهور منتخب و نیز ریاست قوه قضائیه خواستار ورود جدی به مشکلات پیش آمده در استان را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار