اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
امروز وظیفه هر خوزستانی این است که معاون اولی را از رئیس جمهور مطالبه کند و فردا وظیفه ماست که خدمت به خوزستان و نگهبانی از حق این استان را در سطح ملی از او بخواهیم.
 
برای نخستین بار یک خوزستانی گزینه کلیدی ترین سمت دولت شده است.

در حالیکه معاون اول رئیس‌جمهور نقش اصلی راهبری وزارتخانه های مهم من جمله وزارت های اقتصادی ، عمرانی و صنعتی دولت را دارد و می تواند در گلوگاه تصمیم گیری های اصلی دولت نقش آفرینی کند متاسفانه نواهای ناخوشی برای تخریب گزینه خوزستانی آن به گوش می رسد.

محمد مخبر دزفولی که سالها در خوزستان و سطوح ملی پله های ترقی را از مرحله کارشناسی تا مدیریت عالی ستادهای ملی بصورت گام به گام طی کرده محتمل ترین گزینه معاون اولی دولت آینده است.

ولی در زمانیکه رئیس جمهور در حال نهایی کردن گزینه های خود برای کابینه هست جریان های مشکوک از درون و بیرون خوزستان موج حمله خود را به سمت محمد مخبر نشانه رفتند.

محروم بودن خوزستان از نقش آفرینی در تصمیم گیری های کلان کشور من جمله در سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی آب، شورای اقتصاد و ده ها کمیته و ستاد ریز و درشت باعث شده هیچگاه نتواند حق خود را بستاند.

چه کسی می تواند منکر نقش آفرینی جهانگیری و مرعشی در توسعه کرمان باشد؟

چه کس می تواند منکر اثر گذاری رئیس جمهور های یزدی و سمنانی بر توسعه این استانهای کویری باشد؟

چرا باید بار دیگر در دام مافیای آب و سدسازی بیافتیم؟

چرا باید سهم خوزستان از دولت فقط وزرای نظامی و شوراهای امنیتی باشد؟

در سالهای گذشته همواره نیروهای توانمند و شایسته ای در خوزستان بودند که توانایی حضور در سمت های عالی دولت همچون وزارت نیرو یا وزارتخانه های دیگر را داشتند ولی متاسفانه پراکندگی نظر خوزستانی ها و رساندن موج منفی به مرکز باعث شد همه این نیروها به جایگاه‌های اثر گذار ملی نرسند.

اینبار تخریب کنندگان با استناد به مواردی جزئی و حاشیه ای و دامن زدن آن در سطح ملی می خواهند خوزستان را از داشتن نماینده در کلیدی ترین سمت دولت محروم کنند.

در حالیکه با نگاهی به عملکرد چند سال گذشته رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پی می بریم این ستاد گام های فراوانی برای عمران و بهبود معیشت روستاییان کشور و خوزستان برداشته است ولی امروز بحث ما شخص نیست بلکه کسب جایگاهی کلیدی و موثر در کابینه است و امروز پس از 12 دولت نوبت خوزستان است که دومین جایگاه کلیدی دولت را در دست داشته باشد. امروز وظیفه هر خوزستانی این است که معاون اولی را از رئیس جمهور مطالبه کند و فردا وظیفه ماست که خدمت به خوزستان و نگهبانی از حق این استان را در سطح ملی از او بخواهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار