شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
شوشان - علی رحیمی فر:

پیشنهاد تبدیل استان خوزستان به چند استان یک توطئه  بسیار بزرگ و خطرناک است و طراحان آن باید سریعا طرح خود را پس بگیرند و از مردم خوزستان عذر خواهی کنند خوزستان اکنون در شرایطی نیست که در مورد تجزیه آن بحث شود ، خوزستان مانند بیماری است که اول باید به فکر درمان آن بود چنین کاری فقط پاک کردن صورت مسئله است.

این استان از هیچ نظر نیازی به تجزیه ندارد بلکه نیازمند توجه مسئولین نظام است که نواقص و کمبودهای آن را رفع نمایند، اگر واقعا نمایندگان خوزستان در مجلس چنین طرحی را ارائه داده اند باید برای مردم عادی و نخبگان توضیح دهند که بر اساس کدام مطالعات و کار کارشناسی چنین طرحی را پیش کشیده اند !!

کجای خوزستان بزرگ است که نیاز به تجزیه داشته باشد! مردم  خوزستان الان نیاز به مدیران توانمند دارند و نیاز به حمایت همه جانبه دولت دارند که سریع تر با برنامه ریزی درست کمبودهای آن را رفع نمایند زیرساختهای آن را محکم کنند نه اینکه آن را تجزیه کنند.

تجزیه استان جز ایجاد تفرقه و اختلاف بین قومیتها به دلیل وجود کمبودها در این استان هیچ مشکلی را حل نمیکند به عنوان یک شهروند خوزستانی و یک کار شناس اقتصادی از تمام روشنفکران دانشگاهیان اساتید و مردم فهیم تقاضا داریم که به طور متحد در جهت رفع نارساییهای استان تلاش کنند، و راهکار بدهند، کمک کنند، دعوت به آرامش کنند ، تا  مسئولین در جهت توسعه و آبادانی این استان مهم و استراتژیک گام بردارند و یک زندگی مناسب و آبرومندی را برای مردم شرافتمند این استان رقم بزنند نه اینکه با تجزیه این استان آتش جدیدی در این منطقه بیفروزند و مشکلات مردم را دو چندان کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار