اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب:

در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و با شناخت نامزدهای انتخاباتی حاضر در این عرصه و اثبات توانمندی سید ابراهیم رییسی برای اینجانب، در ستاد انتخاباتی ایشان حضور یافته و با تمام توان و قوای خویش برای ایشان تلاش نمودم و لحظه ای و ثانیه ای نیز از این امر سیاسی خود، پشیمان نشده ام.

اینجانب مبتنی بر دیدگاه سیاسی و ملی خود که معتقد بودم جامعه ایران، دیگر فرصتی برای انتخاب های احساسی و قبیله ای ندارد، حمایت و پشتیبانی از سید ابراهیم رییسی را یک وظیفه میهنی برای خود دانستم.

همچنین در عین آنکه، دکتر محسن رضایی را افتخار جامعه زاگرس می دانم و هیچگونه تضادی از سوی اینجانب، با وی وجود ندارد، اما با علم به اینکه ایشان توان اجماع سازی ملی را ندارد و نمی تواند نیروهای محرکه ملی را حول خود به جوشش در بیاورد و ضرورت امروز کشور، گفتمان ایران قوی است، در این وادی قدم گذاردم.

با توجه به شناختی که از آقای سید ابراهیم رییسی و نگاه باز و گسترده و استفاده ایشان از افراد شایسته کشور داشتم، امید آن می رفت که از امثال دکتر محسن رضایی در جایگاه های خوب و با اختیارات بالا استفاده شود و انتظار است که جناب دکتر محسن رضایی از فرصت اعتماد و خدمتگزاری که دکتر ابراهیم رییسی برای ایشان بعنوان یک کارگزار دولت، قرار داده درست استفاده نماید و وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور، با فرماندهی اقتصادی هم جغرافیای گرامی، دکتر رضایی، بهبود یابد و طرح های وعده داده شده ایشان، به نحو احسن اجرا گردد، چرا که شاید این آخرین فرصت برای ما نیروهای مومن و انقلابی باشد!

شوربختانه آنکه در آوردگاه انتخابات، برخی اولویت قرار دادن نگاه سیاسی بر نگاه قومی توسط اینجانب و برخی دیگر از همتباران را، در حمایت از ابراهیم رییسی، نکوهش کردند، امروز دیدیم پاداش حمایت ما زاگرس نشینان این بود که از فرزندان شایسته این خطه همچون دکتر رضایی در قامت جایگاه والای معاون اقتصادی و دکتر مخبر برادر شایسته دیگر در قامت معاون اولی استفاده گردید!

ضمن اینکه، بقول آن ضرب المثل گرانبهای ایرانی، چون که صد آمد، نود هم پیش ما هست، یعنی اینکه ما وقتی سید ابراهیم رییسی را انتخاب کردیم، افراد شایسته دیگری هم در قالب دولت ایران قوی، می توانند برای ملت خدمت کرده و کارگزاران خوبی برای کشور باشند.

همین مسئله باز تاکیدی بر انتخاب درست ما در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ بود و بنده از همینجا از همه زاگرس نشینانی که از دکتر ابراهیم رییسی حمایت کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار