اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹
شوشان - دکتر حمید خادم مسجدی :
به: وزیر محترم جهاد کشاورزی 
به: اعضای محترم کمیسیون جهاد کشاورزی،
با احترام و خداقوت به همه تولید کنندگان گندم کار سراسر ایران عزیز و هم استانی  های خوزستانی و  بخصوص همشهریان  قطب مولد گندم ایران(شوش و کرخه)
مسؤلان متصدی حمل و نقل استان خوزستان قبلا برای هر کیلو ۴۰۰ ریال را رسانه ای کرده بودند که به تبع این خبر کشاورزان خوشحال شدند که جزئی از کرایه از طرف دولت پرداخت خواهد شد  *این روزها که محک زدن عمل و گفتار مسئولان هست* می بینیم  کشاورزان را می خواهند به استثمار در بیاورند هر کشاورزی که نهاده را از ما ببرد کرایه اش پرداخت و بقیه مفلس خواهند بود سیاست دسته بندی کردن، چه نتیجه ای برای تولید عاید خواهد کرد؟ مگر همه قرار داد با خدمات ندارند؟ مگر همه مطیع نشدند که بارشان را به سیلو های تعاونی ها و بقیه سیلوها تحویل بدهند؟ پس سیاستی تفرقه انداز یا اینکه پولی را به مشتری دکان خودم بدهم تا در فصل های آینده مشتری جذب کنم؟  شما دلالی هم بلدید یا آمدید برای خدمت؟ اگر خدمت هست پس  می طلبد امکانات علی الحساب در خدمت تولید قرار بگیرد اگر هم  موقعی کمکی از طرف دولت شود با هدف یکدستی و جلب اتحاد در  بین همه کشاورزان تقسیم شود پس کشاورزان انتظار دارند با قید فوریت نرم افزار های سامانه های سیلو جوری تغییر یابند تا ان شاءالله این کمک کرایه حمل گندم تا سیلو به همه تعلق بگیرد.
 مدیریت خوب اثر مثبت در تولید خواهد داشت که از تاکیدات مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) هست پس با واریزی به موقع کرایه حمل گندم؛ و با خوشحال کردن کشاورزان انگیزه تولید را در موتور مولد کشاورزی و قوت مردم مضاعف نماید. اجرکم‌عندالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار