اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان / فعال مدنی و فرهنگی :
تکمله ای بر مطالب رسانه ی وزین زاگرس نشینان : گر چه بنده تاکنون در خصوص عملکرد جناب آقای خلیلیان کنکاش زیادی نکردم و برای مطالعه ی بیشتر و دیدن عملکرد ملموس تر اظهار نظر نداشته ام... 

چون رزومه ی قوی و اثربخشی با توجه به ضرورت استان راهبردی خوزستان و توقعاتی که دولت مردمی و جناب آقای دکتر رئیسی محترم با اعلام استاندار ویژه در نزد افکار عمومی، کنشگران مدنی وفراگیری شایسته سالارانه برای مطالبگری شهروندان  شریف ولی محروم خوزستانی ایجاد کرده است ، تا این زمان ندیده ام ...

شاید هم ایشان بدنبال بزرگنمایی عملکردها نباشند، و مانند استاندار قبل اعتقادی به تیم رسانه ای پاچه خوار و مبلغ جیره خوار برای برجسته نمودن  رفتارهای پوپولیستی  مدیریتی ندارند.
 
هر چند دانستن واقعی و کارشناسانه را حق مردم می دانم و گفتن کارها را نوعی اطلاع رسانی شفاف سازانه برای نقد، آسیب شناسی و تشویق مدیران می دانم.
 
جناب آقای خلیلیان در انتصابات دیر هنگام مبهم اقدامات پخمه پروری نامدنی، ضعیف تخصصی و غیر شایسته سالارانه ترین انتصابات را حتی  با سوابق مالی در سطح مدیران عالی و در بدنه استانداری داشته است.
 و برخی نیروهای اپورتنیسم و به ظاهر اصلاحی اعتدالی  متظاهر را هم به لابی سیاسی، نظامی و رانت حاکمیتی نگهداری کرده است. 

اما نکات شایسته ی در خصوص فساد زدایی مثبت و انتصاباتی هم  داشته است:

ایشان سعی داشت بدنه مدیران را از درون وزارت کشوری شکل دهد. گر چه برخی بسیار مبتدی در حد مدیر یک مدرسه چند پایه هم نیستند.

ولی کارهایی بسیار ارزنده برای فساد زدایی از دستگاه های حاکمیتی به نوعی کرده است. 

زیرا در بعدی از دستبرد و واگذاری  برخی پیمان ها به نهادها با ترک تشریفات رانتی و سپردن  قراردادها بصورت نمایشی به فامیل و نورچشمی ها حاکمیتی، نهادهای سیاسی و نظامی تا حدودی تاکنون جلوگیری کرده است. که جای تشکر و قدردانی دارد.*

مخالفت ها و شانتاژهای تبلیغی کور کورانه ی برخی نوچه های نهادها و نمايندگان علیه استاندار محترم ناشی از چنین  این عملکرد و رفتار مدیریتی جناب آقای خلیلیان استاندار محترم است.
 
گر چه طبق  برخی در گوشی ها و شواهدی میدانی و پستویی غیر علنی برخی نمایندگان یاد گرفتند نمایندگان تام اختیار و محرم را برای لابی و رانت‌خواری به دستگاهها و نهادها با چراغ سبز معرفی کرده اند، پیمانها را با گرفتن حق حساب خرید و فروش می کنند.

ولی در کنار جناب خلیلیان استاندار محترم کمتر رانت‌خواران دیده می شوند، و لابیگران فاسد دور و برش رفت و آمد مثل گذشته نیستند. شب نشینی بی خاصیت با ذکر و اذکار ریاکارانه مانور برای جای پا سفت کردن در حاکمیت ندارد. یا با عوام فریبی قلدری مآبانه به پشتوانه ی لابی امنیتی مرکزنشینان استان و نیروهای مستعد را از توسعه و مدیریت دور نکردند.
و شهروندان خوزستانی را تاکنون بی ادب و ضد انقلاب مانند شریعتی ها برای دلخوشی بالادستی ها نخوانده است.
 و جناب دکتر خلیلیان استاندار محترم کنونی مانند استاندارهای دولت روحانی در خوزستان با قلدری دروغین، ریاکاری سیاسی و بی منت کردن نیروهای صادق ستادی جناح مورد اقبال ملت و استان را با لابی *قوی سیاسی، امنیتی مرکز نشین فامیلی و رانت همشهری بازی بدون کارکرد انتخاباتی و سیاسی میدانی برای حفظ خود و باندش از طرفی و یا ارتقاء قومیتی از طرفی تاکنون له و تحقیر نکرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار