اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای استان خوزستان با حضور تعدادی از اهالی رسانه برگزار شد که خبرنگار پایگاه خبری شوشان موفق کسب عنوان شد.

شوشان: به گزارش پایگاه خبری شوشان در این آیین که در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان در اهواز برگزار شد با نظر هیات داوران برگزیدگان پنجمین جشنواره خوزستان در بخش های مختلف رسانه شامل یاداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، خبر، تیتر و گزارش معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است: در بخش یادداشت مرتضی آژند از پایگاه خبری کاوش خبر اول شد و رتبه دوم به طور مشترک به شهرام گراوندی از نشریه پیوند ایرانیان و محمود تیلا از نشریه سلام آبادان رسید ؛ هادی خوش سیما از پایگاه خبری عصر کشاورزی و احمد رستمی از پایگاه خبری خورنا نیز به طور مشترک سوم شدند.

در بخش عکس علی محمدی و محمد مهدی عاملی هر دو از ایسنا خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا ترابی فرد از ایرنا خوزستان سوم شد.

در بخش گرافیک و صفحه آرایی پنجمین جشنواره مطبوعات خوزستان رتبه اول به حسین دلیر از نشریه سلام آبادان، رتبه دوم به رضا غلامی از روزنامه فرهنگ جنوب، و رتبه سوم به مرتضی پورسامانی از نشریه بامداد زاگرس اهدا شد.

در بخش خبر از میان آثار ارسالی هیچ مطلبی حایز کسب عنوان اول شناخته نشد.

رتبه دوم این بخش به زینب فرحانی از ایرنا با عنوان (وزارت کشور به دنبال تکمیل فاز اول متروی اهواز است ) تعلق گرفت.

رتبه سوم به شاهین بهرامی از پایگاه خبری حبیب خبر با عنوان (راه دور سید علی صالحی به چاپ سوم نزدیک شد) رسید .

در بخش تیتر رتبه اول به کوثر کریمی از خبرگزاری مهر، رتبه دوم به مهدی ربیع از پایگاه خبری جنوب فردا، و حبیب اله بهرامی از پایگاه خبری حبیب خبر و سجاد عبیدی پور از خبرگزاری مهر رتبه سوم را به طور مشترک به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه خبری از میان آثار ارسالی هیچ مطلبی عنوان نخست را کسب نکرد.‌

در این بخش حسین دلیر از پایگاه خبری شوشان دوم شد و فاطمه زورمند از روزنامه کیهان و خانم دلال آلبوشهبازی از ایسنا به طور مشترک سوم شدند.

در بخش گزارش مقام اول را محمد زمانی خبرنگار ایرنا با گزارش «آهسته برانید،سارقان مشغول کارند» کسب کرد و رتبه دوم به طور مشترک به زینب فرحانی از ایرنا با عنوان «واکاوی حوادث انفجار گاز شهری در اهواز» و دلال آلبو شهبازی با عنوان «تالابی در پرتگاه» تعلق یافت و شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و یاسمین آذرآیین از نشریه سلام آبادان نیز به طور مشترک سوم شدند.

گفتنی است همزمان با اختتامییه پنجمین جشنواره مطبوعات خوزستان ،از برگزیدگان سومین سوگواره خبری اربعین حسینی نیز با اهدای لوح و یادبود تقدیر شد. در پنجمین جشنواره رسانه خوزستان ۳۹۹ اثر از بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی رسانه خوزستان شرکت کرده بودند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار