اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
متکدیانی که در این استان به سر می برند با اجرای طرح ساماندهی متکدیان، عرصه فعالیت را بر خود تنگ دیده به مانند شرکت های مختلف و سیستماتیک و با تهیه سرویس ایاب و ذهاب ،صبح هنگام از محدوده به سوی مناطقی کوچ و همه جاده ها و چهار راه و بازار و مناطق توریست پذیر این شهر را تصرف می کنند.
شوشان ـ دکتر حمید خادم مسجدی : 

 چندی پیش خبری از طرف استاندار محترم خوزستان مبنی بر : اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان در شهرهای خوزستان منتشر شد و دستوری صادر کردند  که: کمک به متکدیان باید ضد ارزش جلوه داده شود و با کارهای هنری و مستندسازی باید این اقدام انجام شود.

 این خبر فی نفسه؛ خبر خوبیست، ولیکن نحوه عملیاتی کردن آن چگونه است؟ چون برخی یاران تیم استاندار محترم  (فرمانداران محترم مناطق مختلف و زیر دستان آن ها ) با توجه به اینکه موقعیتشان متزلزل هست (ابلاغ ایشان بعد از یک سال یا ...هنوز سرپرستی هست تعیین تکلیف شوند و فرماندار آن شهرستان مشخص شود حتی در برخی مناطق  بدلیل پافشاری نماینده  بدون بخشدار مرکزی هستند) روحیه کار کردن ندارند و اگر کاری کنند با جان و دل نبوده و صرفا در حد رفع تکلیف هست. لذا از جمله تئوری های خوب استاندار محترم  در جهت رفاه و  امنیت و سلامت سفر برای مهمانان نوروزی در استان؛ طرح ساماندهی متکدیان  است که بعضی فرمانداری ها خیلی خوب اقدام کردند و طرح و برنامه داشتند.

 حال متکدیانی که در این شهرستان ها به سر می برند عرصه فعالیت را بر خود  تنگ  دیده به مانند شرکت های  مختلف و سیستماتیک و با تهیه سرویس ایاب و ذهاب ،صبح هنگام از محدوده  به سوی مناطقی که فرمانداران آن درفکر انجام دستور نبوده اند کوچ و همه جاده ها و چهار راه و بازار و مناطق توریست پذیر این شهر را تصرف می کنند و با دیدن هر توریستی به گردن و لباس آن آویزان شده و توریست نیز به دنبال رهایی خود از دست متکدیان است.

 با رصد میدانی، به راحتی می توان به این موضوع پی برد؛ پس برای جلوگیری از جابجایی متکدیان ،همه فرمانداران و به تبع آن شهرداران و ...  به دستور استانداران محترم  تمکین  و عمل کنند تا همه مردم ثمره ی هماهنگی تیم استانی استاندار محترم را به چشم ببینند نه اینکه یک منطقه عمل بکند و یار دیگر بی تفاوت باشد.  ان شاءالله با ساماندهی متکدیان و پهن کردن چتر حمایتی نهادهای مربوطه از مستحقان و اعمال قانون به سایرین زندگی شهری در جهت شهروند سالم پیش رود خداوندا  زندگی با آرامش را نصیب همه شهروندان جامعه گردان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار