اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از ۱۸ فروردین ماه همزمان با اقامه‌ی نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز خبر داد.
سید کریم موسوی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه بعد از نماز جمعه با حضور نمازگزاران، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ۱۸ الی ۲۶ فروردین ماه و در ساعات ۱۶ الی ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.
 موسوی اضافه کرد: در این نمایشگاه نزدیک به ۱۰۰ غرفه مربوط به محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب است و ۳۰ غرفه به حوزه کتاب اختصاص داده شده و به صورت واحد، کتاب‌های فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) را از ناشران سراسر کشور جمع‌آوری کرده و به نمایش خواهیم گذاشت.
 وی با تقدیر از ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برای همکاری در راستای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت تصریح کرد: در حاشیه‌ی این نمایشگاه نیز محافل انس با قرآن، مراسم رونمایی از کتب قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی، شبی با شهدا و… برگزار می‌شود.
 دبیر این نمایشگاه  به اینکه از کشور عراق در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، اشاره نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار