اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
به واسطه علاقه ام به تیم استقلال که اعتقاد دارم هنوز به باشگاه تبدیل نشده ، پای برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نشستم تا در جریان اتفاقات اخیر این تیم قرار بگیرم .هر چه بحث ها و جدل ها در خصوص اتفاقات حاصله در این تیم بیشتر می شد ، بیشتر دلم به حال فوتبال و هواداران سوخت.
شوشان ـ  هوشنگ نوبخت :

دیشب به واسطه علاقه ام به تیم استقلال که اعتقاد دارم هنوز به باشگاه تبدیل نشده ، پای برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نشستم تا در جریان اتفاقات اخیر این تیم قرار بگیرم .هر چه بحث ها و جدل ها در خصوص اتفاقات حاصله در این تیم بیشتر می شد ، بیشتر دلم به حال فوتبال و هواداران سوخت.
فوتبالی که ذاتش، بهانه ای برای سلامتی و نشاط در جامعه است. فوتبالی که در حال حاضر نه خودش دارای سلامت است و نه سلامتی روحی ، روانی و جسمی دیگران در آن جایی دارد.

حرف های متناقض مسوولین تیم استقلال، ولنگاری مالی و مدیریتی در سال های متمادی، سهل انگاری در تنظیم و امضا ده ها قرارداد مالی بزرگ، بازی با احساسات پاک هواداران، عدم نظارت بر عملکرد و تخلف مکرر مدیران و مهمتر از همه شیوه اداره فوتبال و تیم داری به سبک کاملا محلی و عشایری در بالاترین سطح فوتبال مملکت همه حکایت از این دارد که این خانه از اساس باید ویران و دوباره ساخته شود.صحبت های صادقانه آقای مظلومی در این برنامه تلویزیونی که حکایت از بی اطلاعی این عضو هیئت مدیره از اکثر اتفاقات ناخوشایند رخ داده در سال اخیر است، نشان داد که در فوتبال ما، هیچکس سر جای خودش نیست.

شما تنها چند لحظه تصور کنید که جای ماه و خورشید و کویر و دریا و دیگر اجزای طبیعت برای چند مدت جا به جا شود بی شک خواهید دید که نظم نوین کنونی به یک هرج و مرج غیر قابل تحمل تبدیل می شود و نتیجه آن نابودی همه اجزای حاضر در طبیعت بکر و منظم خداست.
بحث چالشی و مدیریتی در فوتبال به بهانه مشکلات پیش آمده برای استقلال نشان داد که اگر عزم و اراده ای در فوتبال این مملکت باشد، امروز شخص آقای وزیر ، رئیس فدراسیون فوتبال ، مدیران خیلی از باشگاه ها و بدنه فعلی تشکیلات فوتبالی مملکت باید در مراجع قضایی به صورت غیرمحرمانه محاکمه و بابت ریال ریال این همه اختلاس و سهل انگاری و بریز و بپاش و عشق و حال های متعدد در سالیان اخیر از جیب بیت المال به اشد مجازات محکوم شوند به گونه ای که دیگر کسی به خود اجازه ندهد بدون تعهد و تخصص لازم وارد این حوزه شود.
به نظر می آید هواداران هم به شدت از این بابت راضی و حتی مایل اند که یک سال تمام، همه فوتبال ایران به صورت کامل تعطیل شود به شرطی که یک پوست اندازی اساسی در بدنه حاکم بر آن صورت بگیرد و ما هر روز خدا شاهد این همه بحث و جدل و سرقت و بی تدبیری در حوزه های مختلف پیرامون این ورزش پرطرفدار نباشیم.
ورزشی که در دنیا به یک صنعت، تجارت و بستر بزرگ اجتماعی ، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تبدیل شده و نه تنها با روح و روان جوامع و دولت ها را به بازی نمی گیرد بلکه ابزاری قدرتمند در دست حاکمان و ملت ها شده که بتوانند با آن در حوزه های مختلف بین المللی عرض اندام کنند.
امیدوارم که برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز بر اساس ذات رسانه ای خود تا مدت ها از پرداختن به داوری ها و اوت ها و حاشیه ها دست بردارد و ده ها برنامه اینچنینی را روی آنتن ببرد تا پشت پرده ناسالم حاکم بر فضاهای فوتبالی کشور برای همه برملا شود و بتوانیم قدم به قدم به سمتی حرکت کنیم که هم سلامت و هم تعهد و تخصص پای ثابت فضای حاکم بر فوتبال ما باشد. فوتبالی که لذت بردن از آن به واسطه این همه اتفاق ناخوشایند به ذلت برای اهالی آن تبدیل شده است.
 
امیدوارم همه کسانی که طیسال های اخیر با عملکردشان  باعث و بانی رخ دادن چنین اتفاقات تلخی در تیم بزرگ استقلال ، پرسپولیس، فوتبال ملی و دیگر باشگاه ها شده اند ، به قول هواداران، حیا کرده و فوتبال را با ذات پاک اش به حال خود رها کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
comment
0
0
comment بزرگوار اینکار برنامه نود شروع کرد به تاریکخانه اشباح نور تابید که دیدید چه سرانجامی پیدا کرد!نمونه عینی ش قضیه ویلموتس که عاملین این جنایت!!به جای محاکم با قدرت برگشتن!!!دلیل ش مشخصه؟!بقول دکتر دادکان چه چیزمون درسه که ورزش و فوتبالمون درس باشه!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار