اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
استاندار خوزستان:
رسانه طراز انقلاب اسلامی یعنی نقد منصفانه و منطقی، نظارت، اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات به صورت صادقانه، شفاف و واقع بینانه و پرهیز از دروغ، تهمت و دشنام و انشاالله رسانه های ما بیش از پیش در این مسیر قدم بردارند.
نشست صمیمانه اصحاب رسانه استان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به در پیش بودن شبهای پرفضیلت لیالی قدر گفت: قدر لیله القدر را بدانیم؛ شبی که به اندازه هزار ماه است و میتواند موجب رستگاری ما شود و ترمیم گذشته و حرکت به سوی آینده است.

حسینی محراب با بیان اینکه خبرنگاری یک شغل مقدس و وظیفه تاثیرگذار است گفت: ما مسئولان با کمک شما اصحاب رسانه باید مشکلات را اصلاح کنیم. در خوزستان همه ظرفیت ها را برای رشد و پیشرفت داریم.

وی افزود: در طول سال های متمادی کانون های قدرت و ثروت تلاش کرده اند بعضا در معادلات مختلف تاثیر بگذارند اما با کمک هم و کار جهادی می توانیم چنین موانعی را از پیش رو برداریم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با شناسایی نیروهایی که میتوانند اقدامات مفید در استان انجام دهند چه در بخش دانش بنیان ها و چه در حوزه مشاوران جوان سعی میکنیم بستر ورود آنها در بخش اجرایی را فراهم نماییم.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: رسانه طراز انقلاب اسلامی یعنی نقد منصفانه و منطقی، نظارت، اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات به صورت صادقانه، شفاف و واقع بینانه و پرهیز از دروغ، تهمت و دشنام و انشاالله رسانه های ما بیش از پیش در این مسیر قدم بردارند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه رسانه های حرفه ای در بستر اینترنت به قانون مقید هستند گفت: باید تا جایی که می توانیم به همدیگر حسن ظن داشته باشیم و کاری کنیم که با کمک همدیگر از جوسازی رسانه ای دشمنان که برنامه ریزی و تدارک زیادی در بعد رسانه برای صدمه زدن به افکار عمومی مردم ما داشته اند جلوگیری کنیم.

حسینی محراب عنوان کرد: بایست از ضعف در پژوهش و پردازش تک بعدی مسائل پرهیز نماییم و به جای طرح مشکلات دنبال راه حل ها باشیم و با موضوعات به گونه ای مواجه شویم که دشمنان نتوانند سوءاستفاده نمایند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: سعی میکنیم اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری را تسریع نموده و میزان پیشرفت پروژه ها را اعلام کنیم تا زمینه را برای سفر دوم هیئت دولت به استان که اردیبهشت ماه برگزار میشود فراهم نماییم.

گفتنی است در این نشست تعدادی از نمایندگان اصحاب رسانه به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مختلف استان و همچنین مسائل صنفی رسانه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار