اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
بررسی عملکرد مسئولان خوزستان در کارگروه حقوق عامه
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: کارگروه حقوق عامه برای بررسی فعل و ترک فعل مسئولان و متولیان امر در استان تشکیل شده است.
شوشان به نقل از دادستانی مرکز خوزستان، علی دهقانی در حاشیه بازدید از منطقه کوی علوی اهواز بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد، تلاش داریم تا از نزدیک مشکلات مناطق مختلف اهواز را با کمک مردم بررسی کنیم.

وی گفت: در همین راستا همراه با دادستان مرکز استان و اعضای شورای معاونان دادگستری خوزستان در مسجد حضرت رسول (ص ) کوی علوی حضور یافته و ضمن شرکت در محفل انس با قرآن کریم، به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: همچنین بخش های مختلف منطقه کوی علوی از نزدیک بازدید شد و در جریان وضعیت خدمات رسانی دستگاه ها قرار گرفتیم.

وی افزود: مدیران دستگاه های مسئول شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با همراهی دادگستری خوزستان باید معضلات مناطق مختلف استان را بررسی کنند.

دهقانی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین فریضه است و باید مدیران به گونه ای به وظایف خود عمل کنند تا به واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم، مسائل و مشکلات آنها پیگیری شود.

وی افزود: روسا و دادستان‌های سراسر استان نیز با حضور در مساجد مسائل و مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق محروم را از نزدیک شناسایی و پیگیری کنند.

کارگروه حقوق عامه برای پیگیری مسائل و مشکلات در استان تشکیل شده و دادستان به عنوان مدعی العموم در این کارگروه پیگیر مشکلات مردم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار