اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
معاونت قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از اکران پویش معنوی به حرمت امام رئوف می‌بخشم با رویکرد توسعه فرهنگ صلح و سازش بر روی سازه های تبلیغات محیطی سطح استان خبر داد.
شوشان ـ  حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، معاونت قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از اکران پویش معنوی به حرمت امام رئوف می‌بخشم با رویکرد توسعه فرهنگ صلح و سازش بر روی سازه های تبلیغات محیطی سطح استان خبر داد و اظهار داشت: اکران این پویش معنوی از بدو آغاز به دو زبان عربی و فارسی روی سازه‌های تبلیغات فرهنگی استان شروع شد.

معاونت قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به وجود قومیت‌های مختلف در استان بیان داشت: خوزستان رنگین کمان اقوام است از این رو تبلیغات پویش به دو زبان طراحی و در سطح استان منتشر شد؛ همچنین با همکاری صداوسیما تیزرهای تبلیغاتی میان برنامه‌ها پخش می‌شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با بیان اینکه از تریبون نمازجمعه و همایش‌ها برای اطلاع‌رسانی بیشتر این پویش بهره خواهیم گرفت؛ عنوان داشت: این ایام فرصت بی‌نظیری است تا در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زندان‌ زدایی به حرمت امام رئوف، صلح و سازش در استان گسترش یابد.
وی در پایان گفت: ستاد صبر با هدف توسعه فرهنگ صلح و سازش هرساله پویش‌های مختلفی را برای مصالحه حوزه قصاص در سطح کشور راه‌اندازی می‌کند؛ استان خوزستان از ابتدای این پویش ضمن تبلیغات گسترده و بسیج تمامی دستگاه‌های استان در راستای همکاری در نشر این فرهنگ معنوی توانسته است فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار