اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
شوشان ـ اکبر بهاری :

سفر حضرت آیت الله ریسیی به خوزستان به طور ویژه یک فرصت برای توسعه خوزستان و جبران عقب ماندگی های دهه های پیشین است .برای کارساز بودن این سفر علاوه بر کار رسانه ی و گفتمان سازی مطلوب و داشتن نگاه مطالبه گرانه، اجتماع مومنانه مردم خوزستان می‌تواند سفر دوم دولتمردان را به سکوی جهش استان بدل سازد.

 آیت الله رییسی دارای یک کاریزما اجماعی است و توان ایجاد اجماع و همدلی پیش‌برنده و غلبه گرایانه بر حاشیه ها و اختلاف ها دارد. نگنجیدن در کادر و اتیکت های سیاسی مرسوم، از آیت الله ریسیی  شخصیتی عمومی و اجماعی و متنفذ در برساخت اجتماعی تولید کرده است. این یک سرمایه قابل اعتنا در حکمرانی و همراهی مردم در تصمیم گیری حکمرانان است.حضور مردم در این سفر به مثابه یک مانور قدرت اجتماعی است که می تواند زمینه عبور از چالش‌ها و بحرانهای اجتماعی را فراهم سازد. اصولا یک بخش قدرت مهم و‌موثر تشیع برگرفته از مناسک و اجتماعات روح انگیز است.

اجتماع عظیم اربعین یک نمونه شفاف و بارز از مناسک اجتماعی است که توانسته قدرت تمدنی ایران اسلامی را به خارج از مرزها منتقل سازد.
 امروز حضور و اجتماع مردم خوزستان به شکل چشم گیر و فراگیر این توان را به حکمرانان میدهد که تصمیم های بزرگ برای خوزستان بگیرند و همراهی مردم را پشتیان مستحکم برای مصوبات خود الصاق کنند و فضای پرنشاط سیاسی و اجتماعی را در خوزستان معطر سازند.
هر اندازه اجتماع و استقبال مردمی پرشور و  مصوبات و تصمیمات مستظهر به رای مردم باشد ، آینده تصمیمات روشن تر خواهد بود.

سفر حضرت آیت الله ریسیی به خوزستان به طور ویژه یک فرصت برای توسعه خوزستان و جبران عقب ماندگی های دهه های پیشین است .
برای کارساز بودن این سفر علاوه بر کار رسانه ی و گفتمان سازی مطلوب و داشتن نگاه #مطالبه گرانه، اجتماع مومنانه مردم خوزستان می‌تواند سفر دوم دولتمردان را به سکوی جهش استان بدل سازد.
 آیت الله رییسی دارای یک کاریزما اجماعی است و توان ایجاد اجماع و همدلی پیش‌برنده و غلبه گرایانه بر حاشیه ها و اختلاف ها دارد. نگنجیدن در کادر و اتیکت های سیاسی مرسوم، از آیت الله ریسیی  شخصیتی عمومی و اجماعی و متنفذ در برساخت اجتماعی تولید کرده است. این یک سرمایه قابل اعتنا در حکمرانی و همراهی مردم در تصمیم گیری حکمرانان است.
حضور مردم در این سفر به مثابه یک مانور قدرت اجتماعی است که می تواند زمینه عبور از چالش‌ها و بحرانهای اجتماعی را فراهم سازد. اصولا یک بخش قدرت مهم و‌موثر تشیع برگرفته از مناسک و اجتماعات روح انگیز است.
اجتماع عظیم اربعین یک نمونه شفاف و بارز از مناسک اجتماعی است که توانسته قدرت تمدنی ایران اسلامی را به خارج از مرزها منتقل سازد. امروز حضور و اجتماع مردم خوزستان به شکل چشم گیر و فراگیر این توان را به حکمرانان میدهد که تصمیم های بزرگ برای خوزستان بگیرند و همراهی مردم را پشتیان مستحکم برای مصوبات خود الصاق کنند و فضای پرنشاط سیاسی و اجتماعی را در خوزستان معطر سازند.هر اندازه اجتماع و استقبال مردمی پرشور و  مصوبات و تصمیمات مستظهر به رای مردم باشد ، آینده تصمیمات روشن تر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار