شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
فردا
شوشان ـ محمدسعید بهوندی :

چنانچه دوباره به روزی دیگر موکول نشود، فردا سه‌شنبه 1402/8/23روز سرنوشت و برآیند تلاش و خون‌دل خوردنهای چندین ساله‌ی ما بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی حقوق می‌باشد و شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با تصمیم و رای‌تان بصورت صریح و شفاف، نشان خواهید داد که تا چه اندازه عملاً به اجرای عدالت در پرداختها معتقد و پایبند می‌باشید!.
میلیونها بازنشسته در اقصی نقاط کشور موکلین شما هستند و شما نیز در آغاز دوره‌ی یازدهم به کلام‌الله مجید سوگند یاد نمودید؛ "مدافع حق قانونی آنان باشید". مطمئناً فردا برای هر دوی ما می‌تواند نقطه‌ی عطف باشد. پس بیایید اینبار شجاعانه، بدون مماشات و پرهیز از هر مصلحت‌اندیشی، تنها به حق‌الناسی فکر کنید که سالها، علیرغم تکلیف صریح مندرج در ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم، مغفول مانده و نفله شده است!.
بدون شک احیای این حق‌الناس، نشان‌دهنده‌ی آشکار ایمان و باور قلبی و عملی شما به نفی هرگونه ظلم و تبعیض در هر سطحی خواهد بود. فردا سه‌شنبه را هرگز از دست ندهید و دیگر نمایندگان را نیز با خود همراه و هم‌رای سازید. بازنشستگان از حیث اینکه بهترین سالهای عمر و جوانی‌شان را در راه خدمت به کشورشان هزینه نموده و هم‌اکنون با مشکلات جسمی و معیشتی عدیده‌ای دست به گریبانند، خود و اعضای خانواده یکی از مستحق‌ترین اقشار جامعه برای برخورداری از یک زندگی آرام و آبرومندانه هستند!.
بنابراین منتظر تصمیم خدامحوری شما در؛ "تصویب دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مقدار 90 درصد ناخالص آیتم‌های مشمول کسورات شاغلین همتراز در هر دستگاه می‌باشیم، البته به نحوی که مقداری از این اختلاف دریافتی، پیش از انتخابات اسفندماه عملیاتی شود و مابقی نیز با پیش‌بینی اعتبار کافی در قانون بودجه‌ی 1403 نیز اجرا و پرداخت گردد". این مطلب سیصد و نود و هشتم را شما نیز حتماً برای نمایندگان استانتان در مجلس شورای اسلامی ارسال نمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار