شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

ما خوزستانی ها حتی اگر اندیشمندتر از فارابی یا کارل مارکس بشویم، آخر دست عشایری و عجین با آداب و رسوم سرزمینی خود رفتار می کنیم .
الغرض، این روزها که بیشتر سرآمدان اجتماعی، الیت های سیاسی و نخبگان دانشگاهی در سطح استان خوزستان  از گزینه بودن استانداری دکتر حسینزاده حمایت می کنند. عده ای نیز هستند که که با لیچارنویسی در فضای مجازی توامان با ادبیاتی سخیف در تخریب همه ی گزینه های استانداری من جمله دکتر حسینزاده می کوشند و حتی متاسفانه  دیده شده افرادی موجه به خاطر حمایت از گزینه مورد نظر خود با اینچنین افراد همنوایی می نمایند  به تمنای این که با این تخریب ها گزینه مورد نظرشان را در ساختمان فلسطین بر روی کرسی استاندار بنشانند.
البته، شایسته دانستم با ذکر خاطره ای از دکتر حسین زاده آن وقتی که در دولت روحانی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بود جواب این تخریب های ناجوانمردانه را بدهم.
ایام اربعین حسینی علیه السلام بوده و دکتر احمدی نژاد برای همراهی با زوار به منطقه مرزی شلمچه و چذابه آمده بود و اتفاقا دکتر حسین زاده با حسن خلق و محبت از ایشان استقبال نمود و این اتفاق را مخالفان احمدی نژاد در هر دوجناح برنتابیدند و شروع به مذمت دکتر حسین زاده نمودند.
القصه، عصر همان روز ما در بیت زعیم حوزه های علمیه حضرت آیت الله جزایری جمع بودیم که یکی از افراد رسانه ای خیلی حق به جانب و شماتت وار با دکتر حسین زاده برخورد نمود و گفت: شما با این کاری که کردی همه جناح ها را از خودت نومید کردی و اصلا، کار درستی انجام ندادی چون شما در دولت روحانی مسوولیت داری و آنوقت از احمدی نژاد استقبال می کنید.!؟
دکتر حسین زاده خیلی علمی و سیاسی پاسخ آن فرد رسانه ای را داد که آقای دکتر احمدی نژاد منهای این حرف ها که  موافقان و مخالفانی دارد ایشان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی است و همچنین بر طبق پروتکل های سیاسی-اجتماعی، استقبال و ادای احترام به ایشان جزو  وظایف ماست و من به وظیفه ی مدیریتی خود عمل کردم در ضمن حرمت به دکتر احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور سابق  از حیث ملی برای دولت مستقر هم یک امتیاز است.
خلاصه مراتب آن فرد رسانه ای که حرفی برای گفتن نداشت با لحنی جسارت آمیز به دکتر حسین زاده گفت شما سرسفره دولت روحانی نشستی و از امثال احمدی نژاد پذیرایی می کنید .!؟
دکتر حسینزاده که خیلی مدیریتی و قانونی بحث را پیش می برد.یک دفعه خیلی محلی، عشایری و خودمونی گفت: اولا، من سرسفره ی پدر خودم بزرگ شده ام و یاد نگرفتم که به مهمان بی حرمتی کنم ما میزبان دکتر احمدی نژاد بودیم و باید به او احترام می گذاشتیم که بنده هم نهایت ادب و حرمت خود را به ایشان گذاشتم .حالا هرکسی از این بابت ناراحت شده به خودش مربوط است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار