اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
پرسپولیس حداقل روی کاغذ شانس زیادی برای بردن این مسابقه و ادامه سیر صعودی‌اش دارد و بسیاری تیم درخشان را از پیش برنده این مسابقه می‌دانند.
 پرسپولیس بعد از برد خفیف و سخت مقابل راه‌آهن نسبتا به آرامش رسید تا در شرایط راحت تری به بازی بعدی‌اش فکر کند.

درخشان حالا دو هفته با تیم بوده و همراه با کادرش فرصت داشته تا روی تیمی که نقایص زیادی دارد و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند کار کند و این مجموعه را به شرایط بهتری برساند.

ظاهرا اوضاع در پرسپولیس بهتر است و تمرینات این تیم به شکل بهتری برگزار می‌شود تا ضمن برقراری آرامش سرخ‌ها به کسب یک پیروزی دیگر مقابل حریف نه چندان قدرتمندشان امیدوار باشند.

 البته استقلال صنعتی اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیست. آنها در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و نزدیک بود در بازی آخرشان تراکتورسازی صدرنشین را شکست دهند که در نهایت به یک امتیاز راضی شدند.

جدال عصر امروز دو تیم سرخ و آبی تهران و اهواز جدال تیم‌های هشتم و دوازدهم جدول خواهد بود که هر دو شرایطی امیدوار کننده در دو هفته اخیر داشته و روندی صعودی داشته‌اند.

 پرسپولیس اما حداقل روی کاغذ شانس زیادی برای بردن این مسابقه و ادامه سیر صعودی‌اش دارد و بسیاری تیم درخشان را از پیش برنده این مسابقه می‌دانند اما ویسی هم نشان داده برای امتیاز گرفتن از سرخابی‌های تهران با استفاده از تدابیر دفاعی می‌تواند به هدفش برسد کما اینکه در فصول گذشته یکی دو بار هم به هدفش رسیده است.

پرسپولیس بعد از محرومیت ماهینی و خانزاده در خط دفاعی‌اش مشکلات تازه‌ای خواهد داشت اما استقلال خوزستان هم سیف‌اللهی بهترین مهاجمش را در اختیار ندارد.

* محمد نوری

در مصاف با راه‌آهن بعد از 598 روز برای پرسپولیس گل زد و آنقدر خوشحال بود که نمی‌دانست چه کار کند. نوری که در زمان مربیگری دایی تبدیل به نیمکت‌نشین محض شده بود حالا کم کم شرایط بهتری در تیم پیدا کرده و به لحاظ روانی می‌تواند نقش لیدر را در خط میانی پرسپولیس بازی کند هر چند درخشان از نوری در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کند اما آماده شدن او می‌تواند خط میانی سرخ‌ها را بیمه کند.

 

* پرویز کریمی

فصل پیش وقتی استقلال خوزستان در تهران یک مساوی بدون گل از پرسپولیس در تهران گرفت پرویز کریمی گلر آبی‌های جنوب ستاره تیمش بود، حتی در معدود مواردی که مدافعان تیمش اشتباه می‌کردند اجازه باز شدن دروازه تیمش را نمی‌داد. کریمی که ظاهرا بار دیگر دیاکیته را نیمکت نشین کرده امیدوار است بار دیگر دروازه‌اش را در تهران بسته نگه دارد. همه منتظر نمایش هیگوئیتای جنوب در آزادی هستند.

 * ترکیب احتمالی میزبان

- دروازه‌بان: سوشا مکانی

- مدافعان میانی: محسن بنگر، مایکل اومانیا، مدافعان کناری: میثم حسینی، حمیدرضا علی عسگری

- هافبک‌های تدافعی: محمد نوری، رضا حقیقی
 
- هافبک‌های تهاجمی: مهدی طارمی، امید عالیشاه، هادی نوروزی - مهاجم: محمد عباس‌زاده

* ترکیب احتمالی میهمان

- دروازه‌بان: پرویز کریمی
 
- مدافعانی میانی: موسی کولی بالی، مجید حیدری

 - مدافعان کناری: محمد طیبی، میثم مجیدی

- هافبک‌های تدافعی: محمد رضا مهدوی، رضا کاردوس 

- هافبک‌های تهاجمی: ایمان باصفا، مهدی مومنی، هادی خنیفر

 - مهاجم: لامین دیاوارا

* داورها:
- اصلی: غلامرضا جباری
- کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی


منبع: ایران ورزشی
     
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار