اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری حسین موتورچی زورگیر سابقه دار معروف این شهرستان با کمک پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی شنبه به رسانه ها گفت: درپی بروز سرقت و زورگیری های متعدد در برخی از نقاط شهر آبادان و نارضایتی مردم، شناسایی و دستگیری زورگیران چاقو به دست که باعث ناامنی در شهر شده بودند، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقات فنی پلیسی و بازبینی دوربین های شهر، جوان سابقه داری که به تازگی از زندان آزاد شده و دوباره به کار خلاف بازگشته بود را شناسایی کردند.

سرهنگ کهیایی گفت: ماموران، با حکم مقام قضایی دستگیری این فرد شرور را در دستور کار قرار دادند و بر این اساس، ماموران کلانتری 15 درحال گشت زنی زیرپل امام رضا (ع) این شهر، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران در بازرسی بدنی از وی چند چاقو، ساطور و شمشیر کشف کرده و وی را به کلانتری 15 فرستادند.

سرهنگ کهیایی گفت:بیش از 20 شاکی از حسین موتورچی به دلیل سارقت اموالشان از وی اقامه دعوا کردند.

سرهنگ حسین کهیایی با هشدار به افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی شهروندان آبادانی را دارند، افزود:پلیس شهرستان آبادان با این افراد به شدت برخورد خواهند کرد.

منبع: ايرنا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین موتورچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment سلام شما با این خبرتون اعتبار افراد هم نام و نام خانوادگی این مجرم را لکه دار کرده اید لطفا سریعا" حذف کنید تا موجب شکایت نشود.09166300747
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار