شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول با اعلام خبر افتتاح يكي از مدرن‌ترين و بهترين سلف‌سرويس‌هاي دانشجويي ايران در اين دانشگاه، گفت: پيش از بهره‌برداري از اين سلف سرويس، دانشجويان ناچار به سرو غذاي خود در يك فضاي بسياركوچك بودند.

دكتر حجت‌اله‌لطيفي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين مطلب عنوان كرد: اين سلف سرويس بسيار مدرن با بهترين كيفيت، طراحي و به طور كامل با توليدات داخلي، با ظرفيت هزار نفر، در 2 سال مجزا جهت استفاده دانشجويان تجهيز شده است.

وي با بيان اين‌كه امكان افزايش ظرفيت سلف سرويس تا هزار و 200 نفر وجود دارد، خاطرنشان كرد: از ويژگي‌هاي اين فضا سيستم سرمايش بسيار مطبوع، طراحي محيطي شاد و با نشاط، استقرار يك بوفه درون سلف سرويس، مجزا بودن كامل سالن‌هاي پسرانه و دخترانه و همچنين تجهيزات آشپزخانه‌اي كاملا مكانيزه و بدون كمترين دخالت دست براي افزايش ضرايب بهداشتي است.

معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول طول مدت اجراي اين پروژه را حدود يك سال و 6 ماه عنوان و تصريح كرد:‌ خوشبختانه در خوزستان همكاري‌هايي بين بعضي از شركت‌ها و واحدهاي منطقه‌اي وجود دارد؛ اعتبار ساخت و تجهيز اين پروژه هم توسط شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب تامين شده است.

لطيفي درباره كيفيت غذاي دانشجويان پس از بهره‌برداري از سلف سرويس جديد دانشگاه توضيح داد: با توجه به اين‌كه به علت شرايط كاري خود تقريباً در تمام دانشگاه‌هاي ايران حضور داشته و از غذاي اين دانشگاه‌ها استفاده كرده‌ام، در حال حاضر كيفيت غذاي اين دانشگاه‌ را جزء پنج كيفيت برتر در كشور مي‌دانم؛ البته هيچ‌گاه رضايت 100 درصد دانشجويان حاصل نمي‌شود و گاهي گلايه‌هايي عنوان شده كه در اسرع وقت رسيدگي شده‌اند.

وي همچنين از توسعه سلف سرويس قديم دانشگاه به نمازخانه خبر داد و افزود: البته احداث مسجد در برنامه توسعه‌اي دانشگاه قرار دارد و بودجه آن هم تأمين شده است كه بايد كلنگ‌زني شود اما در حال حاضر و تا زمان احداث مسجد، بخشي از سلف سرويس قديمي به نمازخانه دانشگاه اضافه مي‌شود تا دانشجويان براي انجام تكاليف عبادي خود مشكلي نداشته باشند.

معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول و عضو هيأت علمي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي با اشاره به پيشرفت و رشد سريع دانشگاه دزفول اظهاركرد: با توجه به فضاي بسيار خوبي كه براي توسعه دانشگاه وجود دارد و تلاش‌هاي پيگيرانه رياست دانشگاه كه يكي از مجاهدان گمنام توسعه آموزش‌عالي در خوزستان است، دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول در سال‌هاي آينده همگام و شانه به شانه دانشگاه‌هايي چون صنعتي شريف، خواجه نصير‌الدين طوسي و علم و صنعت قرار مي‌گيرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار