شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
رئیس انجمن قلم ایران در شوش دانیال:
رئیس انجمن قلم ایران گفت: مهم‌ترین و خطرناکترین نفوذ از دید مقام معظم رهبری مسئله نفوذ سیاسی و فرهنگی است بنابراین در مجلس بعد باید به افراد ضدآمریکایی که ارزش‌های انقلاب اسلامی را قبول داشته باشند رای داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش‌دانیال (ع) محمدرضا سرشار در نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان شوش دانیال که با حضور بسیجیان و فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر مسئله نفوذ و خطرات آن ریشه در عملکرد استکبار دارد و نمونه آن لانه جاسوسی آمریکا در ایران بود که به دست دانشجویان تسخیر شد.

وی افزود: هرچند ماموران سفارت آمریکا در ایران در زمان حمله دانشجویان با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته خردکن سعی داشتند تمامی اسناد موجود را از بین ببرند اما دانشجویان انقلابی با صبر و تلاش و حوصله زیاد رشته‌ها را کنار هم چیدند. تسخیر کنندگان لانه جاسوسی از اسناد به دست آمده در سفارت آمریکا بیش از 20جلد کتاب منتشر کردند که به چاپ مجدد نیز رسیده ولی محتوای افشاگرانه آنها سبب شد کشورهای اروپایی و آمریکایی اجازه چاپ آن در کشورشان را ندادند.

وی با اشاره به کم لطفی در کشور به این اسنادمهم گفت: متاسفانه در کشور ما نیز این اسناد کمتر مورد توجه قرار می گیرد و در بسیاری کتابخانه های مهم کشور وجود ندارد؛ برای مثال در این اسناد افشا شده بود برخی از وزیرانی که در کابینه بازرگان سمت‌های مهم داشتند اساسا حقوق‌بگیر آمریکا بوده‌اند و بنی صدر نیز مامور اطلاعاتی آمریکا با کد مخصوص خود بوده است.

سرشار با اشاره به خطیر بودن مسئله نفوذ گفت: مقام معظم رهبری برای اولین بار نفوذ را مطرح کردند و فرمودند برجام در نگاه آمریکایی‌ها مقدمه نفوذ است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام دو انتخابات مهم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین و خطرناکترین نفوذ از دید مقام معظم رهبری مسئله نفوذ سیاسی و فرهنگی است بنابراین در مجلس بعد باید به افراد ضدآمریکایی که ارزش‌های انقلاب اسلامی را قبول داشته باشند رأی داده شود.

شاعر و نویسنده کشورمان تأکید کرد: ما در این دوره نمایندگانی می‌خواهیم که مانند اوایل انقلاب محکم بر آمان‌های اصلی ایستاده باشند زیرا دشمن همواره به دنبال افرادی است که در ظاهر انقلابی و مدافع رهبری است اما در عمل به شکل دیگری عمل می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو گفت: در ایران اسلامی که مردم در همه موارد حق رای و نظر دارند همه چیز براساس رای مردم است و به همین دلیل آگاهی آنان اهمیت دوچندان دارد لذا اگر نارضایتی هست باید از نحوه رای دادن مردم ریشه آن پیداشود.

وی با اشاره به حضور در مردم در کشورهای مدعی دموکراسی گفت: برای مثال در برخی کشورهای اروپایی مردم بیش از 35درصد در انتخابات‌ها شرکت نمی‌کنند اما گاه حضور مردم در ایران به بیش از 80درصد می‌رسد که این نشانه امید مردم به آینده است. امام فرمودند به افرادی رای بدهید که طعم فقر را چشیدن و مردم فقیر را درک کنند؛ بنابراین مردم باید به تبلیغات میلیاردی برخی نامزدهای انتخاباتی بسیار حساس باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار