شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
دكتر ايدني:
چهارشنبه 5 اسفندماه 94 دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه با حضور در بین مهندسین و پرسنل شاغل در دفتر فنی دانشگاه، فرارسیدن 5 اسفندماه، روز مهندس را به تمامی مهندسین کشور و به ویژه مهندسین شاغل در دانشگاه تبریک گفت

چهارشنبه 5 اسفندماه 94 دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه به همراه دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور در بین مهندسین و پرسنل شاغل در دفتر فنی دانشگاه، فرارسیدن 5 اسفندماه، روز مهندس را به تمامی مهندسین کشور و به ویژه مهندسین شاغل در دانشگاه تبریک گفت.

دکتر ایدنی در اين ديدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند و عالم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و تبریک روز مهندس بیان داشت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، مساله سلامت به عنوان يكي از اولویت های مهم در دستور كار دولت قرار گرفت. این اولویت، تلاشی مضاعف و همچنین فرصت مناسبی را برای فعالیت و حضور در صحنه عمل دستگاه های اجرایی حوزه سلامت در کشور ایجاد کرد و ما عملا شاهد افزایش حجم عملکرد و فعالیت از یک سو و همچنین افزایش مطالبات مردم از سوی دیگر بوده ایم.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت علیرغم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، مطالبات مردمی نيز روز به روز افزایش یافته و خواسته های جدیدی برای افکار عمومی مطرح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه توقعات مردم به حق و به جا می باشد، افزود: عدم مدیریت توقعات، ممکن است علیرغم تلاش زیاد ما در ذهن مخاطبان القای ناکارآمدی کند، چون تحقق بسیاری از انتظاراتی که در افکار عمومی و مردم وجود دارد در میان مدت و کوتاه مدت امکان پذیر نیست و نیاز به سرمایه گذاری و فعالیت در درازمدت دارد.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی كشور ادامه داد: در سال اولیه خدمتگزاري دولت، توجه خاصی به حوزه فنی و عمرانی انجام نمی شد و عملا همه نگران بودند كه میزان پروژه هایی که در حال انجام است بسیار وسیع تر از میزان اعتبارات عمرانی اختصاص یافته باشد، ولی نیازهای موجود در حوزه خدمات سلامت باعث شد پروژه های متعددی در حوزه سلامت تعریف و بودجه اجرایی آنها نيز بخوبي تامین شود.

وي چالش اصلی اجرایی پروژه ها و تاخیر در زمان بهره برداری از آنها را وجود الگوی واحد پروژه های ملی و عدم توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و بومی منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات موجود، عزم ما همیشه بر آن بوده که پروژه های عمرانی دانشگاه را با بهترین کیفیت و در زمان مقرر شده به سرانجام برسانیم.

ايدني ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران دفتر فنی و مهندسین جوان ادامه داد: اجرای فرآیند، وسیله ای برای رسیدن به هدف است و آنچه در نهایت ارزیابی می شود خروجی و نتیجه کار می باشد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از دکتر هاشمی وزیر بهداشت به عنوان یک وزیر جهادی و پرکار یاد کرده و خاطر نشان کرد: ایشان با عزم ملی و پشتکار فراوان همیشه درصدد بوده در زمان مسئولیت خود کارهای ماندگاری را به ثمر برساند و با توجه به اینکه اولویت اصلی دولت توجه ویژه به سلامت مي باشد، انتظار وی این است که تمام پروژه هاي کلید خورده در دولت دهم در زمان مقرر و تا پایان اتمام مسئولیت دولت تدبیر و امید به اتمام برسند.

اين مقام مسئول تصریح کرد: در طول انجام کار و فعالیت، اگر فقط به زیبایی های مسیر دقت کنیم ممکن است محیط کار برای ما زیبا جلوه کند ولی آنچه اهمیت دارد هدف و نتیجه انجام کار است، در حال حاضر نیز تمام مسئولین و پرسنل دانشگاه حساسیت لازم را در خصوص ارتقاء خدمات سلامت داشته و با تلاش زیادی مشغول خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند.

ایدنی ضمن درخواست از مهندسین جوان شاغل در دفتر فنی بمنظور انجام مداخلات فني و مهندسي مطلوب در پروژه هاي دانشگاه، گفت: به مناسبت روز مهندس فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تشکر از زحمات شما مهندسین جوان، امیدوارم با یاری خدا و تلاش شما عزیزان بتوانیم تمام پروژه های عمراني در دست اجرا را با موفقیت به پایان برسانیم.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات پرسنل دفتر فنی دانشگاه با اهداء هدیه و همچنین از یکی از پرسنل بازنشسته دفتر فنی دانشگاه با اهداء لوح تقدیر شد.

 









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار