شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: الگوی تیم فوتبال لسترسیتی ، استقلال خوزستان است و ما هم مانند آن ها قهرمان خواهیم شد.
 علی پورکیانی ، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضیعت تیمش اظهار کرد: خدا را شکر تیم وضیعت خوبی دارد و امیدوارم با شکست ذوب آهن به قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم.

وی درباره حمایت استان خوزستان از استقلال گفت: من از تمامی مردم استان خوزستان تشکر ویژه ای می کنم، آن ها روح باشگاه هستند و امیدوارم در دیدار پایانی مقابل ذوب آهن نیز ما را حمایت کنند تا بتوانیم با شکست این تیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

پورکیانی درباره شباهت استقلال به لسترسیتی بیان کرد: همانطور که در ابتدا فصل گفتم ، الگوی لسترسیتی ، استقلال خوزستان است و چون بازی های این تیم زودتر به اتمام رسید به اشتباه می گویند استقلال خوزستان مانند لستر قهرمان می شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم تیم خوب ذوب آهن را شکست دهیم و به قهرمانی دست یابیم، هدفمان خوشحال کردن هواداران است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف دست یابیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار