شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۴۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
انتقاد ساری نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید به رفتار دولت یازدهم در انتخاب رییس مجلس/ مسئولین و نمایندگان خوزستان قهرمان بازی در نیاورند/ متاسفانه موجی علیه دولت روحانی با انتشار فیش های حقوقی به راه انداخته اند
نشست حزب ندای ایرانیان شاخه خوزستان با حضور علی ساری نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید حاشیه های مختلفی به دنبال داشت...


شوشان : نشست حزب ندای ایرانیان شاخه خوزستان با حضور علی ساری نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید حاشیه های مختلفی به دنبال داشت. در این نشست ساری به موضوعات مختلفی از جمله انتقال آب ، رفتار دولت در جریان انتخاب رییس مجلس و ... اشاره کرد.

به گزارش شوشان ، علی ساری نماینده اهواز در این نشست به طرح های انتقال آب اشاره کرد و گفت: شب با وزیر نیرو در پاستور در مورد انتقال آب گفتگوی مفصل داشتم و وزیر قول داد تا هیچ طرح انتقال آبی کلنگ زنی نشود. همچنین قول داد که پیگیری های لازم را در این مورد از طریق مطالعه بر گزارش های علمی انجام دهند. درست فردای همان روز خبر کلنگ زنی پروژه انتقال آب کارون در کرمان توسط وزیر نیرو منتشر شد! مجددا برایش پیامک ارسال کردم که جناب چیت چیان وعده دیروز ما چه شد؟! شما مگر قول مساعد نسبت به این موضوع ندادید؟ چگونه شد که اکنون کلنگ پروژه انتقال آب کارون را بر زمین کوبیدید؟

پاسخ وزیر نیرو در پاسخ به پیامکم اینگونه بود: فراموش کردم چنین جلسه ای از قبل هماهنگ شده است ! همین امروز صبح یادآوری کردند که باید در مراسم کلنگ زنی حضور پیدا کنم. مگر می شود وزیر یک مملکت به همین راحتی مسایل مهم و حیاتی را یک شبه فراموش کند؟!


وزیر نیرو در خیلی از مراسم ها عنوان کرده که در دولت های قبل انتقال آب کارون اشتباه بزرگی بوده است! سوال این است که چگونه می توان اشتباهات دولت های قبل را همچنان ادامه داد؟ اگر پروژه ای میان راه مشخص شود که اشتباه بوده بنابراین باید متوقف شود تا تبعات و آسیب هایی را در پی نداشته باشد.


اینکه گروه های مجازی و کمپین های جلوگیری از انتقال آب راه اندازی شود خوب است اما این کارها و اقدامات خیلی موثر نیست چرا که برای حل مساله مهمی همچون انتقال آب خرد جمعی نیاز است. در این زمینه باید گزارش های علمی موثق تهیه شود. باید از محققان و پژوهشگران استفاده کرد تا اظهارات علمی داشته باشند. از این طریق است که می توان دولت و افرادی که مصمم به انتقال آب هستند را مجاب به صرف نظر کردن از انتقال آب کارون نمود.

بنظر می رسد در زمینه انتقال آب باید منتظر واقعیات تلخ تری بود اما با این حال می توان از طرق مختلف نسبت به کنترل حجم آب انتقالی نظارت جدی داشت تا حق آبه استان خوزستان مشخص شود.


نمایندگان و مسوولین باید همواره مصالح و منافع مردم خوزستان را در راس امور خود قرار دهند و دلسوزانه در پی حل مشکلات ریز و درشت آن ها باشند. این را هم باید مد نظر قرار داد که شرایط استان بنحوی نیست که نمایندگان یا مسئولین بخواهند نقش قهرمان را ایفا کند و یک تنه به جنگ مشکلات بروند. یک جمع همدل و همسو برای دفاع از حقوق مردم براحتی می توانند مقابل خیل مخالفان خود در مجلس ایستادگی کنند.

دکتر محمد رضا عارف مردی صاف و ساده است که مورد ظلم دولت روحانی هم قرار گرفت. مثلا در انتخابات ریاست مجلس ، وزیران  ، معاونین و جمعی از مسئولین دولت یازدهم همه تلاش و توان خود را به کار گرفتند تا ریاست مجلس به لاریجانی واگذار شود که در نهایت همین گونه هم شد. در واقع دولت روحانی با عارف به بدترین شکل رفتار کرد اما عارف سکوت اختیار کرده و کار خود را دنبال می کند. 

عارف هیچگاه به واسطه حضور در خوزستان و حمایت از لیست امید در اهواز و سایر شهرهای خوزستان به دنبال انتقال آب نبوده و نیست. متاسفانه ابهاماتی در این زمینه مطرح شده که بنده به صورت کلی این موارد را رد می کنم. عارف همواره برای توسعه خوزستان تلاش کرده و تعامل خوبی با نمایندگان استان داشته است.


در کمیسیون اجتماعی تنها کسی که با رشته و تخصص بی ربط وارد شد من هستم. با توجه به تخصصی که در حوزه انرژی دارم باید به کمیسیون انرژی وارد می شدم که اینگونه نشد. مسایل زیادی بوجود آمد تا وارد کمیسیون اجتماعی شوم. البته هم اکنون مسئول کمیته معلولان هستم و برنامه های خوبی را مد نظر دارم. دیگر اعضای کمیسیون اجتماعی همگی افراد کارشناس و متخصص به مسایل اجتماعی هستند و تنها کسی که رشته بی ربط دارد بنده هستم، با این حال نشست هایی با برخی مسوولین و وزرا برگزار می شود که مطالبات خوزستان را قطعا دنبال خواهم کرد.

متاسفانه موجی بر علیه دولت روحانی با انتشار فیش های حقوقی نامتعارف به راه افتاده است. اما اگر اندکی تامل و تفکر کنیم و همه فیش های حقوقی را با هم جمع کنیم مبلغش به اندازه یک تخلف سازمان تامین اجتماعی دوره احمدی نژاد نمی شود. اختلاس سه هزار میلیاردی و دیگر بماند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment .........
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
2
comment با این حرفا نمیشه اختلاس مالی را توجیه کرد ،تخلف دولت فلان از دولت فلان بیشتره یعنی چی؟؟؟ تخلفت تخلفه، حالا کم اختلاس شده یا زیاد به هر حال دستشون باز بوده برای برداشت بیت المال. دولتها اینطوری خودشونو توجیه نکنند فساد مالی را از بین ببرنند
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
2
comment دولت روحانی دو روست، مردم از وزیران در مورد انتقال آب کارون دو رویی دیدند رئیس جمهور سخنرانی که در بین مردم خوزستان انجام دادن فرمودند ; انتقال آب فقط برای شرب بود اما اکنون می بینیم صنایع آب بر را در یزد و کرمان و اصفهان کلنگ زنی میکنند
واقعا نمیدونیم مردم را چی فرض کردند!!!
comment
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
1
0
comment با سلام و احترام
جناب ساری ، نماینده محترم لطفا تند نرید سعی بفرمایید با آرامش بیشتری کارها و جلسات رو پیش ببرید و هیجانی صحبت نکنید. ضمنا قبل از بیان هر مطلبی به آن با دقت بیاندیشید. از افراد خبره ای که به مسایل اجتماعی و قلم به دست هستند مشورت بگیرید. اگر به اطرافتون خوب بنگرید چه در اهواز چه در تهران افرادی هستند که بتونن کمکتون باشن. حقیر به خاطر علاقه ای که به جنابعالی دارم و می دونم انسان دست پاک و خداترسی هستید ، این مطالب رو بیان کردم . امیدوارم خداوند همه ما رو عاقبت به خیر کنه.
یا علی
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment اقای ساری این تناقض را چگونه توجیه مبارک کنید روحانی مظلوم است ولی همین مظلوم کلنگ انتقال آب را در کرمان [...]بزمین زد؟ شما نمایندگان چرا دست روی دست گذاشته اید ونظاره گر اجرایی این پروژه خانمان برانداز هستید وهیچ کاری نمی کنید واگر نمیتوانید مانند نمایندگان دوره قبل دسته جمعی استعفا دهید
comment
کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment جناب دکتر ساری
از سخنان شفاف وصادقانه تان سپاسگزاریم در این اوضاع پرتنش وستیز گونه معاملات سیاسی اخلاق وانسانیت کمرنگ شده.اهتمام شما به اصول اخلاقی ستودنی است .نگاه ولطف خدا وندهمراهتان باد
comment
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment اینکه خودتو دوست معرفی میکنی منظورت چیه که میگی قبل از حرف زدن بیاندیش بعد صحبت کن ،داری نماینده ی مردم رو تهدید میکنی ؟بعد خودتو دوست جا میزنی؟؟؟ مگر ساری چی گفته !حرف حق زده .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment آقاى سارى اين حرفها چيست؟ اگر [...]يا توان ايستادن در برابر زورگويى عده اى قلدر و غارتگر كه خود را صاحب اول تا آخر منابع خوزستان ميدانند نداريد، كنار برويد و بگذاريد كسانى بيايند كه توان [...] اين كار را داشته باشند، اين توصيه امام على است. به آن آقا كه ظاهرا تا لب [...]قصد ندارد دست از غارتگرى بردارد نيز بگوييد برود باغهاى پسته اش را با آبيارى قطره اى آبادتر كند و السلام.
comment
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
comment
0
0
comment ثابت شده که دولت حتی اگر هزار دلیل علمی بیاوری آخرش کاری که به نفع خود است انجام می دهد.بنابرین اون دست اوندست کردن کاری را از پیش نمی بره .نمایندگان و در کنار آنها مردم همت نکنند فاجعه ای بزرگ بر سر این خطه خواهد آمد.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
comment
0
0
comment سلام دکتر
شما انسان شایسته و مومنی هستید سعي کنید خود را وام دار این جناح و جناح نکنید الان نماینده مجلس هستید بی خودی دیکته دیگران را قرائت نفرمایید خودتان باشید نه عارف و خاتمی و روحانی و احمدی نژاد و هاشمی ؛ خودتان باشید
comment
خبرلنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
comment
0
0
comment باسلام سایت شما در قسمت پیوندهای خبرلنده هم اکنون لینک می باشد خوشحال می شویم اگر لینک سایت ما را نیز به قسمت پیوندهای خود اضافه نمایید.باتشکرمیری
khabarlendeh.ir
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
comment
0
0
comment هورررررا،اقایون هنوز مونده تا به تخلفات احمدی نژاد برسه.،ادامه بدید ......
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
comment
0
0
comment خسته نشديد از كوبيدن احمدي ن‍ژاد؟
comment
عبدالقادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment نظر من اینه و تا الانم تغییر نکرده و از قدیم بوده و خواهد بود تا بالایی ها نخورند من و تو نمیتونیم بخوریم...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
comment
0
0
comment تخلف . تخلف است
چه فرقی داره کم یا زیاد بودنش مهم نیست
وقتی تخلفی شد یعنی جرم مرتکب شد
اقای عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار