اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
احتمالاً نتایج در ساعات پایانی سه شنبه شب اعلام شود در غیر اینصورت نتایج به صورت قطعی صبح چهارشنبه اعلام خواهد شد.
 طبق اعلام مشاور عالی سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری سال ۹۵ احتمالاً اواخر سه‌شنبه شب اعلام می‌شود، همچنین سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته یک هشدار داده است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با اعلام نتایج کنکور اظهار کرد: احتمالاً نتایج در ساعات پایانی سه شنبه شب اعلام شود در غیر اینصورت نتایج به صورت قطعی صبح چهارشنبه اعلام خواهد شد.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته برای این کار شخصاً اقدام کنند و در صورت نیاز به مراجعه به پایگاه‌های انتخاب رشته وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم،‌ سازمان سنجش به داوطلبان برای انتخاب رشته توصیه کرد:‌ اخیراً مشاهده شده است برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری و انتخاب رشته با سوء استفاده از نام و عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسسات کذب محض بوده و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار