اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
طبق اخبار رسیده به شوشان ، عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تغییر کرد و محمودپور جایگزینش شد. محمودپور پیش از این معاون نیروی انسانی شرکت ذوب آهن بود. مراسم تودیع و معارفه وی امروز سه شنبه برگزار شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment سلام
با هجمه های زیادی که به گزینه قبلی احمدپور کردید و نگذاشین یک خوزستانی این سمت را بگیرد حالا تحویل بگیر یک اصفهانی را راس امورقرار دادند
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment هرچقدر هم [...]کرد فایده نداشت!!!بنده خدا به زمین و زمان هم [...] بود که عوضش نکنند
comment
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment سلام نمایندگان استان خوزستان امیداروم بیدار باشید و شاهد باندبازی و بی [...]هاتون باشید!!!!
توسعه نیشکر خواستید1انسان پاک و متعد و دلسوز رو بردارید
اینجا 1خوزستانی رو برداشتن!!!
comment
محمد امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment سلام شوشان عزیز
واقعا تو استان نداشتیم 1نفر که از اصفهان آوردن!!!
اصفهانیا قبول میکنند 1نفر خوزستانی بره اونجا!!!
نماینده های استان برید باندبازی کنید و لابی خسته نباشید
comment
کارمند اکسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment جولان مدیران غیر بومی در صنایع استان و سکوت مسئولین استان !!!!!؟؟؟؟؟
پس از کش و قوس های فراوانی که در خصوص انتقال غیر قانونی و غیر شرعی آب خوزستان به اصفهان و کویر مرکزی و همچنین اتفاقات ناگواری که در ماههای اخیر در صنایع پتروشیمی و غیاب مدیرانی غیر بومی و پروازی رخ داد است، و میلیاردهای دلار به اقتصاد ملی ضرر وارد نمود، در سکوت معنی دار استاندارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جولان مدیران غیر بومی در صنایع فولاد استان بر نگرانی¬های اخیر افزوده است. پس از رساندن شرکتهای معتبری مانند فولاد کاویان، نورد لوله و گروه ملی به مرز ورشکستگی، این بار نوبت به دست اندازی مسئولین اصفهانی کشور به صنعت مهم و استراتژیک نورد ورق عریض در استان خوزستان می-باشد. طی مراسمی که در روز سه شنبه 18/07/95 در شرکت فولاد اکسین برگزار شد، آقای مهندس عزیز قنواتی برکنار و آقای مهندس عبدالرضا محمودپور سرپرست سابق معاونت منابع انسانی شرکت ذوب آهن اصفهان با لابی¬گری آقای محمود اسلامیان رئیس صندوق بازنشستگی کشوری بجای ایشان منصوب گردید. این در حالی ایست که مسئولین ارشد استان اصفهان در واگذاری مسئولیت به هیچ مدیر غیر بومی (با توجه به عدم دلبستگی مدیران غیر بومی) در شرکتهای این استان موافقت نمی کنند، لذا با توجه به اینکه مدیران لایق و توانمند بومی در صنایع استان بارها لیاقت و شایستگی خود را در عرصه های مختلف و در حد اعلاء به اثبات رسانده اند و از جهتی که همین شرکت فولاد اکسین بدست پرسنل زحمت کش و توانمند بومی نصب و راه اندازی شده است، چگونه است که مدیر این شرکت از طریق افراد صاحب نفوذ خارج از استان منصوب می گردد ؟ همچنین موضوع مهم دیگری که بر این نگرانی می افزاید تلاشهای شرکتهای فولاد مستقر در استان اصفهان (فولاد مبارکه و ذوب آهن) جهت خریداری و انتقال تکنولوژی منحصر به فرد و عایدات حاصل از در آمد این کارخانه و صنعت استراتژیک به استان خود می¬باشند (خبر منتشر شده در سایت بورس نیوز مورخ 12/06/90)، این انتصابات غیر منتظره بر این شائبه ها دامن می زند و بر نگرانی ها می افزاید، جا دارد مسئولین ارشد استان و نمایندگاه محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نسبت به این اتفاقات واکنش مناسب و بموقع از خود نشان دهند و بر رفع این نگرانیها و نجات صنایع استان همت گمارند.
comment
علی
|
Iraq
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment کامل بنویسید معاون ذوب اهن اصفهان بود یعنی مدیر خوزستانی رفت واصفهانی امد
comment
یاقوت
|
United States
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
comment
0
0
comment ماکارگرفولاداکسین هستیم
اززحمات مدیرعامل پروژ ه وسازنده اصلی شرکت مهندس امیرغلامی بزرگ وباشخصیت متشکریم.اززحمات حاج عزیزقنواتی تشکرمیکنم که سه ماه افت تولیدورکودداشتیم بهمون حقوق دادعامیانه بگم آقای قنواتی زحمت کشید.انشاالله جناب محمودپورهم بتونه مثمرثمرباشه.بحث تغییراتوبوسی مدیرهاراکاش انجام نده وفقط شایسته سالارباشندایشان.
comment
کارمند اکسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment با سلام،
تشکر از مدیرت سایت شوشان، بخاطر مطالب مفید و ارزنده تان، در زمان مدیریت آقای قنواتی که اخیراً عنوان مهندس را نیز به دنبال نام خودشان اضا فه نمودند( ایشان لیسانس حسابنداری می باشند) تولیدات این شرکت از کمترین نوع محصول ارزش افزوده (ورق های ساختمانی) بوده است و چنین غوغا [...]می نمایند. آقای محمود پور هم که سرپرستی ناموفقی در نیروی انسانی دارند و سابقه فنی مفیدی در این زمنیه دارا نمی باشند مشخص نیست به چه طریقی بدنبال شکوفا نمودن این شرکت می باشند ؟ بحر حال از جهتی که ایشان غیر بومی می باشند و مردم خوزستان تاب تحمل یک مدیر [...]دار و غیر بومی را ندارند ، احتمالا حضور ایشان در این سمت ادامکه پیدا نخواهد نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار