اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
همانطور که پیش بینی میشد پست های مدیریتی کشور بعد از انتخابات آبستن حوادث و تغییراتی شد که از این هفته شاهد آغاز موجهای آن خواهیم بود
شوشان : طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند: عبدالله کعبی به عنوان قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، طی حکمی، عبدالله کعبی عضو هیئت مدیره این سازمان را به سمت قائم مقامی مدیر عامل، منصوب کرد.

در حکم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به آقای کعبی آمده است:

جناب حاج عبدالله کعبی
عضو هیئت مدیره سازمان
با سلام و احترام
با توجه به تمدید عضویت حضرتعالی در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند مانند دوره قبل منصوب می نمایم. امید است با اتکال به الطاف ایزدمنان در غیاب اینجانب نسبت به تمشیت امورسازمان با همکاری سایر مدیران و معاونین انجام وظیفه بفرمایید.

اسماعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره


همچنین براساس گزارش نشریه صدا که  با تیتر «زلزله در کابینه» به چاپ رسیده، گفته شده است که نعمت زاده، وزیر صنایع، چیت چیان، وزیر نیرو، واعظی، وزیر ارتباطات، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و طیب نیا وزیر اقتصاد در دولت دوازدهم حضور نخواهند داشت.

 براساس این گزارش محمد شریعتمداری جایگزین چیت چیان در پست وزارت نیرو شده و نهاوندیان رئیس دفتر کنونی رئیس جمهور هم به وزارت ارتباطات می رود. براساس شنیده های هفته نامه صدا، اکبر ترکان به جای آخوندی وزیر مسکن می شود و حسین کمالی از چهره های اصلاح طلب هم جای ربیعی را در وزرات کار خواهد گرفت

 احتمال معرفی موسوی لاری به جای رحمانی فضلی در سمت وزارت کشور و حضور پزشکیان به عنوان وزیر بهداشت نیز از دیگر گمانه زنی هاست.

 در این گزارش گفته شده که نوبخت دیگر قرار نیست سخنگوی دولت باشد و با جدایی سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، مهرعلیزاده وزیر ورزش خواهد شد و سلطانی فر هم به سازمان جوانان می رود. انتخاب مولاوردی به عنوان اولین وزیر زن دولت روحانی در پست وزارت آموزش و پرورش و نیز معرفی سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور به عنوان وزیر علوم نیز از دیگر تغییرات کابینه دوازدهم است.

 صدا در این گزارش احتمال داده است که میرزاده رئیس پیشین دانشگاه آزاد به جای محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور شود و مجید انصاری یا علی یونسی به جای علوی وزیر اطلاعات شوند. براساس این گزارش، شنیده شده که علی شمخانی هم قرار است به عنوان وزیر دفاع معرفی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار