اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
شوشان خرمشهر : پایگاه خبری شوشان خرمشهر جهت معرفی و جمع آوری بانک اطلاعاتی از نام آوران خرمشهر اقدام به انتشار اطلاعاتی از این عزیزان میکند . این اطلاعات که به همت جمشید خباری از شهروندان و فعالین اجتماعی_آموزشی خرمشهر و همکاری شوشان خرمشهر گردآوری و منتشر میشوند نیازمند همکاری شما برای تکمیل و توسعه هستند . لذا شوشان خرمشهر آمادگی خود را برای دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره این افراد اعلام میدارد . نام آوران خرمشهری در کلیه ی عرصه ها را بما معرفی کنید منتظر قسمتهای بعدی باشید .


توضیحاتی پیرامون تنویر افکار مخاطبان 

پایگاه خبری شوشان خرمشهر مدتی ست در پی پرکردن خلا شناخت و معرفی نخبگان و نام آوران خرمشهری اقدام به جمع آوری و نشر اطلاعات این عزیزان نموده است . 

اطلاعات و نام اغلب این افراد توسط آقای جمشید خباری از فعالین اجتماعی و اموزشی خرمشهر و از منابع مختلف تهیه و ویرایش میشوند که ضمن تلاش در استفاده از منابع موثق ممکن است گاهی تعدادی از این منابع ناقص یا قدیمی باشند و یا گاها شائبه ی جهت دار بودن آنها در ذهن برخی از مخاطبین متبادر شود .

شوشان خرمشهر ضمن ابراز خوشحالی از تعداد زیاد مخاطبان و پیگیران این لیست ، نقدهای تمام دلسوزان را بجان خریده و در جهت کسب رضایت علاقمندان و انتشار اخبار موثق تر و کامل تر تلاش خواهد کرد .فلذا از تمام مطلعان و آگاهان صمیمانه تقاضا مند است درصورت دراختیار داشتن هرگونه اطلاعات تکمیلی پیرامون افراد ذکر شده باماتماس بگیرند. 

شوشان خرمشهر ضمن رعایت صراحت خبری به تمام مخاطبان و پیام دهندگان این تعهد را میدهد که بدور از هرگونه جهت گیری های قومی ، حزبی ، سیاسی و منفعت طلبانه ، صرفا درجهت معرفی جامعه ی موفق خرمشهری،گام برداشته و اگر تعدادی از افراد که فاقد چهره ی مقبول یا رزومه ی موفق هستند،در این لیست وارد شده اند کاملا غیر عمد وبدور از هر گونه غرض ورزی بوده و تلاش میشود در اینده چهره هایی موجه و قابل قبول را معرفی کرده و بخش های قبلی را در صورت لزوم ویرایش و اصلاح کند  .
متاسفانه  بعلت کثرت پیامهای دوستان و مخاطبان این بخش ، امکان انتشار آنها نمیباشد ولی پیشنهادات وانتقادات دوستان را نصب العین قرار داده و بسیار خداراشاکریم که این بخش هم با مخاطبان زیادی مواجه شده است و همه خود را مسئولانه مخاطب مطالب منتشره میدانند.




72) دکتر عبدالحسین بصیره
متولد 1324،استاد فیزیک دانشکده فیزیک علوم تهران 
تالیفات :
تاثیر علم و فناوری در ساختار، مردی که کوراک ها را دریافت 
تحصیل در دبیرستان بایندر خرمشهر 



73) سیف الله داد 
متولد 1334،سرپرست پیشین تولید رادیو و تلویزیون مرکز شیراز ومدیر دفتر سیما فیلم وبنیان گذار آن، معاونت سابق سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه کننده و فیلم نامه نویس و کارگردان فیلم های تهران در جستجوی زیبایی، کانی مانگا، بازمانده، زیرباران 
جایزه ها: سیمرغ بلورین جایزه ونیز، عضو داوران فیلم فجر
تدوین گر فیلم های بازمانده، عملیات کرکوک، هور و آتش، ابلیس، درمسلخ عشق، بچه های طلاق 
او در ششم مرداد 1388 در بیمارستان مهر تهران درگذشت 



74) دکتر شیخ عیسی خاقانی 
از شاگردان امام خمینی وایت الله سید کاظم شریعتمداری ،میرزا هاشم آملی ،سید محمد داماد ،شیخ عبدالله جوادی آملی و شیخ محمد طاهر خاقانی 
او در سال های دهه هشتاد به تحصیل فلسفه اسلامی در فرانسه پرداخت و از دانشگاه سوربن پاریس درجه دکترا فلسفه اسلامی را بدست آورد .
او اکنون ساکن ابوظبی است .وی چهره ای شناخته شده در کشورهای عربی و اسلامی است .امام صادق بعد سیزده قرن  وحدت اسلامی از آثار اوست .



75) ناصر مجرد 
متولد 1313 ،ازشاگردان استاد بنان ،آواز خوان 
محقق جامع شناسی موسیقی و روزنامه نگار 
او بیش از 50 کنسرت موسیقی را برگزار نمود 



76) ام مظفر خاقانی 
شاعره اهل بیت 
تالیفات :
دیوان اشعار ،دیوان الحنین فی ذکر الطاهرین فی رثا امام حسن مجتبی  انوار الهدی 



77) شیخ باقر محسنی 
محقق 
تالیفات ،ضرب المثل های اعراب خوزستان ،الفتاوی لابن الجنید السکافی  کتاب یازده جلدی عبر من التاریخ



78) سمیر پور جزایری 
متولد 1329،دکترا شیمی آلی سنتزی از اتریش 
نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی 



79) کمال غانمی 
متولد 1357، دانشیار و دکترا شیمی تجربه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر



80) باقر انوری پور 
دکترا مهندسی شیمی از انگلستان و عضو هیات علمی دانشگاه نفت آبادان



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد اسماعیل اسدی
|
United States
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
comment
0
0
comment سلام من هم‌متولد‌خرمشهر در سال ۱۳۳۹ هستم که هم اکنون ساکن استان گلستان هستم و پژوهشگر بین المللی آب و خاک‌کشور هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار