اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
شهردار منطقه هفت اهواز هنگام حضور در منطقه حادثه دیده منبع آب اهواز، مورد اعتراض اهالی این منطقه قرار گرفت.
 صبح امروز یکشنبه بر اثر حادثه سقوط صخره در منطقه منبع آب اهواز 2 کودک جان باختند و چهار نفر دیگر مصدوم شدند. در پی این حادثه شهردار منطقه هفت اهواز ، برای بازدید در محل حادثه حضور یافت.

اهالی منطقه منبع آب اهواز که از وقوع چنین حوادثی در این منطقه خشمگین بودند، در خصوص آنچه که رسیدگی نکردن به وضعیت این منطقه عنوان کردند، به شهردار منطقه هفت اهواز و برخی دیگر از مسئولان که در محل حاضر شده بودند اعتراض کردند.

یکی از اهالی منطقه با فریاد گفت: تاکنون چندین بار موضوع احتمال ریزش صخره را به مسئولان اعلام کرده ایم ولی هیچ رسیدگی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه خطر برخی منازل مسکونی واقع در این منطقه را همچنان تهدید می کند افزود: از بحث جابجایی واحدهای مسکونی در معرض خطر خبری نیست.

پس از وقوع این حادثه ، معاون عمرانی استاندار، شهردار اهواز، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان و شهردار منطقه هفت اهواز از جمله کسانی بودند که در محل حادثه حضور پیدا کرده اند.

در این حادثه که حدود ساعت 6:45 دقیقه روز یکشنبه رخ داد صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد.

جانباختگان 2 کودک چهار و پنج ساله بودند. چهار نفر نیز زنده از زیر آوار خارج شدند.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر اساس گزارش های ارایه شده به شورای اجتماعی کشور جمعیت حاشیه نشین در خوزستان 770 هزار نفر است که از مشکلات بسیاری رنج می برند و گزارش مشکلات آنها به مرکز داده شد که همین گزارش منتهی به تخصیص اعتبار در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز شد. بیش از 400 هزار نفر از این جمعیت حاشیه نشین اهواز هستند.

علی حسین حسین زاده بیان کرد: کارهای عمرانی خوبی در مناطقی از حاشیه شهر اهواز از جمله ملاشیه، کوی آل صافی، کوی مجاهد، کوی مشعلی، کوی سیاحی، کوت عبداله آغاز شده است و در کنار آن کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز در حال آماده شدن است تا اوضاع آن مناطق از نظر آسیب های اجتماعی بهتر شود.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار