اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
گزارش شوشان از ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز (5 ) / سقوط صخره در منبع آب اهواز دو کودک را کشت / هوشنگ شیرمردی رییس شورای چهارم اهواز در گفتگو با شوشان: هیچگاه طرح جابجایی ساکنان منبع آب اهواز عملیاتی نشد / عدم مدیریت صحیح در شهرداری باعث شد این مصوبه اجرایی نشود / کسانی که می توانستند اما کمک نکردند باید عذاب وجدان داشته باشند
در سال سوم شورای چهارم، از شهردار وقت درخواست پیگیری وضعیت منبع آب را داشتیم و مبالغی هم در نظر گرفته شد تا شهرداری به مردم این نقاط خانه ای بدهد ولی این مصوبه تاکنون معطل مانده است.


شوشان: هوشنگ شیرمردی رییس شورای چهارم اهواز در گفتگو با شوشان با اشاره به برنامه مصوب شورای چهارم برای ساماندهی وضعیت منبع آب، اظهار کرد: بارها در خصوص وضعیت حاد منطقه منبع آب به شهرداری تذکر داده بودیم و با وجود این که بودجه ای برای این کار مصوب شده بود و بنا بود ضمن انتقال ساکنان نقاط پر خطر، از ساخت و سازها در این منطقه جلوگیری شود، هیچ گاه این طرح عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: در سال سوم شورای چهارم، از شهردار وقت درخواست پیگیری وضعیت منبع آب را داشتیم و مبالغی هم در نظر گرفته شد تا شهرداری به مردم این نقاط خانه ای بدهد ولی این مصوبه تاکنون معطل مانده است.

عضو سابق شورای شهر با انتقاد از نحوه برخورد شهردار سابق اهواز با موضوع انتقال برخی ساکنان منبع آب گفت: شهردار سابق اهواز قدرت اجرایی داشت؛ ضمن این که نیروی انتظامی و ضوابط اجرایی را هم در کنار خود داشت ولی عدم مدیریت صحیح در شهرداری باعث شد این مصوبه اجرایی نشود و با وجود تذکرات دلسوزانه، بی توجهی ها به این خسارات و تلفات منجر شد.
وی ادامه داد: خانه های بحرانی این منطقه شناسایی و حادثه خیز بودن آن ها محرز شده بود و قرار بود کارشناسان شهرداری برای برآورد قیمت این منازل اعزام شوند که هرگز اتفاق نیفتاد.

شیرمردی عنوان کرد: اگر در آن موقع، عده ای به جای حمایت های جانبدارانه از شهرداری اهواز، برای کمک و اصلاح این ارگان گام بر می داشتند و همراهی می کردند، امروز شاهد این اتفاق و خسارات سنگین به جان و اموال مردم نبودیم.

وی اضافه کرد: همه مشکل من با شهردار در جهت منافع مردم بوده است و کار به جایی رسید که خواستار استیضاح شهردار شدم ولی استیضاح نیاز به رای دو سوم اعضای شورا داشت ولی در نهایت برخی از جمله رییس شورای شهر قربانی این برخورد و رک گویی ها در جهت منافع مردم شدند و چون به دنبال مطالبات مردم بودند، حذف شدند.

رییس شورای چهارم شهر اهواز ضمن ابراز تاسف از رخ دادن حادثه برای ساکنان منبع آب، بیان کرد: خون دو کودک بی گناه بر گردن مسئولین سابق شهرداری است. می دانم مسئولان شهرداری هم ناراحت هستند ولی وقتی کارها خوب انجام نشود، نتیجه همین می شود. امروز، همه کسانی که می توانستند کمک کنند و مانع از رخ دادن این اتفاق شوند ولی کمک نکردند و با حمایت های جهت دار مانع از حل مشکل شدند، باید عذاب وجدان داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار