اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در سخنرانی خود که به صورت ویدئوکنفرانس در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت پخش شد، گفت: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران مستحکم است.

باشگاه خبرنگاران: رئیس دفتر سیاسی حماس، روابط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با ایران را مستحکم توصیف کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در سخنرانی خود که به صورت ویدئوکنفرانس در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت پخش شد، گفت: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران مستحکم است.

او افزود: مسئله فلسطین در طول تاریخ همواره عامل وحدت و نه تفرقه در امت اسلامی بوده است. چالش‌های پیش روی ما مستلزم آن است که راهبرد روشنی را برای احیای گزینه مقاومت و راهبرد آزادی بخشی، تدوین کنیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به همدستی غربی‌ها برای اشغال سرزمین فلسطین و مسلط کردن صهیونیست‌ها بر این سرزمین گفت: ملت فلسطین با وجود گذشت ۱۰۰ سال از اعلامیه شوم بالفور شکست نخورد، دشمن را به رسمیت نشناخت، از مقاومت نیز دست بر نداشت و سلاحش را کنار نگذاشته است.

هنیه در ادامه بر گزینه مقاومت برای بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین و آزادسازی همه فلسطین تأکید کرد و گفت: راهبرد کنونی حماس بر چهار رکن یعنی مقاومت، وحدت، برقراری ارتباط با امت اسلامی و عربی و تقویت حضور آرمان فلسطین در جامعه بین‌المللی مبتنی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار