شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

سایت دیده بان نوشت : حكم اعدام يكي از اشرار سابقه‌دار شهر اهواز با نام "محمد طوگانيان" معروف به "حسين طوگان"، ساعت 8 صبح روز شنبه در چهار‌راه سلمان فارسي این شهر، در ملأ عام به اجرا درآمد.

نا‌م‌برده به اتهام اجير كردن و مديريت و سازمان‌دهي افراد به منظور خريد و فروش و توزيع 17 كيلو و 826 گرم مواد روان‌گردان(شيشه) و فروش 700 گرم شيشه و همچنين ارتكاب جرايم متعدد به تعداد 38 فقره در طول ساليان متمادي، به اعدام در ملا عام محكوم شده بود. وی از اشرار سابقه دار استان خوزستان بوده است که سوابق بسیاری در آزار و اذیت مردم ، توزیع مواد مخدر و سرقت مسلحانه داشته است.

جای بسی تشکر از عوامل قضایی، انتظامی و امنیتی استان دارد که در مبارزه با اشرار و متجاوزین حقوق مردم ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

اما نکته‌ای که دوباره رو سیاهی آن به مدعیان حقوق بشری و یک سری تروریست فراری مانده است، ادعای آنان در بی‌گناهی شرور معدوم شده می‌باشد. سایت‌های وابسته به گروهک تروریستی الأحوازی از روز جمعه مدعی اعدام نمودن یکی از هم‌وطنان عرب بوده‌اند و گناه وی را عرب بودن قلمداد می‌نمودند و تقاضای فشار بین‌المللی برای جلوگیری از این اعدام را داشتند.

نکته‌ای که باید بدان اشاره کرد این است که همان طور که در بالا اشاره شد فرد اعدام شده، از اشرار سابقه‌دار و معروف می‌باشد که بسیاری از مردم وی را می‌شناسند و تقاضای رسیدگی زودتر مراجع قضایی به این پرونده را داشته‌اند. مردم دغدغه جوانان و نوجوانان خود را دارند که توسط چنین افرادی به کام اعتیاد و مرگ می‌کشانند؟

از طرفی باید از این تروریست‌های کت و شلوار پوش پرسید که چگونه است شما برای گرفتن ژست‌های حقوق بشری برای خوش‌خدمتی به اربابان آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی خود از یک شرور دفاع می‌کنید؟  آیا ترور‌ها و حلق‌آویز کردن مردم عادی توسط گروهک تروریستی وابسته به حبیب نبگان جزو قاموس حقوق بشری شما نیست؟ به رگبار بستن مامور بی‌گناه کلانتری و به شهادت رساندن وی جزو حقوق بشر شما محسوب نمی‌شود؟ به شهادت رساندن هم‌وطنان عرب بی‌گناه در شب توسط گروهک منتسب به "جبهة العربی لتحریر الأحواز" بدست تروریست، هاشم شعبانی‌نژاد (وی در فیلم اعترافات خود به نقش عادل السویدی در طراحی و شکل‌دهی ترور مردم عادی اعتراف می‌نماید) که امروز نیز او را فعال فرهنگی معرفی می‌کنید جزو حقوق بشر محسوب نمی‌شود؟

البته باید به این نکته نیز اشاره کرده که همه افراد منتسب به شما، به دنبال افزایش اعتیاد مردم خوزستان هستند و مردم را جزو دشمنان قسم خورده خود می‌دانید. زیرا همین مردم در 8 سال جنگ تحمیلی جلوی خیانت‌ها و وطن‌فروشی‌های شما ایستادند. 34 سال در جلوی کینه‌ها و دسیسه‌های شما ایستادگی کرده‌اند و هر روز نقشه‌های شوم شما را بر ملا ساختند. آری این مردم خیلی به شما ضربه زده‌اند چرا که خون بچه‌های خود را در راه مقاومت و حفظ سرزمین خود داده‌اند. این مردم نه آن روز که توسط رژیم بعث عراق، خوزستان مورد حمله و تجاوز قرار گرفت ذره‌ای ترس به خود راه دادند و نه الآن بمب‌گذاری، ترور، سرقت و آدم ربایی‌های شماها ذره‌ای از اتحاد و برادری‌شان نسبت به یکدیگر کم است.

 

برادری و همراهی عرب و فارس، ترک و بلوچ، لر و کرد کم نخواهد شد بلکه هر روز فزونی خواهد یافت. در آخرین ضربه نیز، مشارکت 80 درصدی مردم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری چنان تیری به قلب شما زده است که همان طور که در بالا نیز اشاره شد دیگر فقط برای گربه‌رقصانی در نزد اربابانتان (آمریکا و اروپا) در جهت گرفتن دلارهای سبز‌آلوده به خون مردم خوزستان به اعدام یک شرور سابقه‌دار اعتراض می‌کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار