شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
هواپیمای معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی آبادان به زمین نشست

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.


اسحاق جهانگیری امروز 20 آذرماه به منظور سفری دو روزه وارد آبادان شد. وی در روز اول سفر خود با حضور در شادگان کارخانه فولاد شادگان را افتتاح می‌کند و سپس در بازدیدی هوایی، از کانون ریزگردهای ماهشهر و شادگان و همچنین طرح احیای اراضی 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری دیدن می‌کند.
 
بعد از ظهر امروز نیز در خرمشهر، کارخانه فولاد کاوه اروند این شهرستان را افتتاح و سپس به منظور شرکت در جلسه بررسی مشکلات استان خوزستان به اهواز سفر می‌کند.
 
همچنین در صبح روز دوم سفر معاون اول رییس‌جمهور، در مسجدسلیمان پروژه‌های آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان و پترو پالایش بختیاری (مسجدسلیمان) افتتاح می‌شوند. بعد از ظهر این روز نیز جهانگیری طرح آبرسانی روستایی اندیکا را به بهره‌برداری می‌رساند و سپس از طریق فرودگاه دزفول عازم تهران می‌شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستان مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment آمدن این حضرات به استان جز تحمیل هزینه گزاف از بیت المال چیزی نصیب مردم خوزستان نمیکند.شما را به خدا نیایید از همان جا حکم هایتان را صادر کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار