شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
نوشتاری از منصور فاضلی
اگر نوه امام آمده تا محور توسعه استان را بررسی و اتحاد و همدلی را مروج باشد پس نخبگان و سیاسیون استان کجای این جلسه جای دارند؟


جناب دکتر شریعتی استاندار محترم

با سلام و عرض ادب و احترام

این روز ها اخبار ناخوشایندی به گوش می رسد

اخبار تشتت و تفرقه و جدایی .آن روز که آمدی فرمودی بنده منبعد استاندار این استانم و استاندار تارک الصلاه و استاندار دائم الصلاه های این استان برایم تفاوتی نمی کند خدماتم به استان برابر و یکسان و واحد خواهد بود .

خوشحال و مسرور بودیم و در پوست خود نمیگئجیدیم .

اما دیری نپاید که این تصور و ذهنیت رنگ باخت و ماهیتی دگر را عیان ساخت .محفل های شبانه و نشست های خصوصی با افرادی که نه درکی از سیاست دارند و نه فراتر از ان حزبی انان را به رسمیت میشناسد. و از آن مهم تر افرادی که برنامه ای برای توسعه و پیشرفت شهر ندارند و مایه تعجب که نامی اشنا در افراد صاحب نام استان هم نیستند .پس کیستند اینان که بخاطرشان صاحب نامان و نخبگان و متفکران استان را پس می زنید؟

دیروز پس از شورای اداری استان ، فعالین احزاب تقاضای دیدار و نشستی با نوه امام راحل (ره) داشته که اعضای دفتر شما عنوان نموده اند ایشان بدلیل اینکه سیاسی نیست در نشست های سیاسی شرکت نمی کند .

اما گویا نشستی 15 نفر با برخی افراد محفل خاص دیشب منعقد گردیده که نه عنوانش مشخص بود و نه مفاد آن نشست .نه تفکر توسعه طلب در آن جلسه .هر چه بود به اسم جلسه سیاسی اصلاح طلبان استان بر پا گردید که در پس آن فعالین احزاب هم از وجود چنین جلسه ای بی خبر مانده بودند و هم اصلاح طلبان از وجود چنین جلسه ای بی خبر. آنچه مبهم به نظر می رسد  افرادی که گردانندگان این نشست بوده اند [...] و مع الاسف این محفل آن قدر بر پایه اقتدار در استان بنیان گردیده که جناب فضل الله پور مدیر کل سیاسی استانداری را هم به محفل راه نداده اند. استان را چه شده ؟

اگر نوه امام آمده تا محور توسعه استان را بررسی و اتحاد و همدلی را همگام با تفکر توسعه مروج باشد پس نخبگان و سیاسیون استان کجای این جلسه جای دارند؟

جناب دکتر شریعتی

استان نیاز به ارامش دارد .استان در واپسگرایی و عقب ماندگی زبانزد خاص و عام است .استان انقدر غرق در مشکلات است و نیاز به همگرایی دارد با دفع حداکثری سیاسیون و نخبگان و صاحب نامان استان تیشه به ریشه استان میزنید و اوضاع را از انچه هست مخرب تر میکنید.

آنچه در محفل دیشب گذشته بی شک نگاهی بر محوریت توسعه استان نبوده زیرا با عدم ورود مدیر کل سیاسی استان به این محفل هم شان این مدیر را متزلزل نموده اید و هم شان دکتر حسین زاده را و شائبه اینکه این جلسه محتوایش چه بوده که احزاب و برخی قومیت ها را از وجود این نشست بی خبر گذاشته اید

نه تفکری نو و نه ایده ای کارساز را میپذیرید نه در فکر رونق اقتصادی هستید و نه به تولید و صنایع کوچک اهمیت میدهید .انچه وجود شما و اطرافیانتان را فرا گرفته چند صنعت بزرگ و پیگیری مشکلات انان است و ولا غیر .

می توان از عدم دریافت تسهیلات صنایع کوچک به این مهم رسید که تا کنون چند نفر از این صنایع توانسته اند تسهیلات دریافت نمایند .بانک ها هیچکدامشان به تعهداتشان عمل نمیکنند و شما هم به واقع با مماشات نتوانسته اید انچه مشکل جامعه تولید کنندگان و صنایع کوچک است را بر طرف نماید .بیکاری استان را در نوردیده اما شما همچنان در محفل های شبانه بدون برنامه و بدون همتی برای حل معضلات گام بر میدارید .

شما را چه شده ؟

جناب دکتر آیا فرصت سوزی کافی نیست .

پس زدن نخبگان و دلسوزان استان و نقادان باعث میگردد عده ای گرد شما جمع شوند که جز استان را به ورطه نابودی بردن راهی برایتان باقی نمیگذارند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
comment
0
1
comment حالا این [آقا] چه کاره هستند ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
comment
0
0
comment لطفا نوشته های بی سر و ته و فاقد انسجام را منتشر نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار