اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت : هدف از این نوشتار، آن نیست که نگارنده بگوید؛ جمنایی ها، باید سیاسی یا سیاست زده عمل کنند و یا زیر و زبر مدیریت شهری را یکدست جمنایی کنند.

هدف نگارنده، از طرح موضوع نوشتار خود، به هیچ وجه، تشویق جمنایی ها به تمامت خواهی نبوده، بلکه برعکس، وی درصدد نشان دادن یک امر واقعی، معطوف به موقعیتی است که  اکنون در صحنه ی معادلات سیاسی سایه افکنده مبتنی بر وجود این حقیقت، که بازیگران قومی و رانتی، بدلیل برقراری  نظم حزبی جمنایی ها در شورای شهر، بکلی زمینگر شده و می کوشند تا از طریق، برهم زدن قاعده ی بازی، دوباره، عفریت ناکارآمدی، رکود و نوچه پروری را کماکان بر ساختار مدیریت شهری اهواز مستولی سازند.

بنابراین از نقطه نظر نگارنده، برای این که این اتفاق نامیمون و تلخ بر مقدرات شهر تحمیل نگردد، لذا لزوم توجه ی جدی به نکات حیاتی زیر را توصیه می نماید.

 1- فراکسیون اکثریت (جمنایی ها) از اشتغال به بازی قدرت و بهره مندی از سیستم اعطای امتیازات پلکانی، جهت تفوق نامشروع خود به مثابه ی مبادرت به یک اقدام ناشیانه پرهیز نمایند، زیرا، همانگونه که تجربه نشان داده است، توسل به این رویکردها،بدون تردید، موجبات تجزیه ی درون سازمانی آنها را رقم می زند.

2-  اعضای فراکسیون اکثریت شورای پنجم شهر اهواز(جمنایی ها)، پیوسته باید بیواسطه، بر اساس خرد جمعی و همدلی درون اردوگاهی رفتار سازمانی خود را تنظیم نمایند و مرتب مراقب این مقصود باشند، که از این بابت غافل و یا اغفال بعضی از ترفنده های تفرقه انگیز بدخواهان نشوند.

3- فراکسیون اکثریت شورای پنجم شهر اهواز (جمنایی ها)، در یک همگرایی فعال، به همان روشی عمل نمایند که در بدو تشکیل شورای پنجم و بعد از آن، در خصوص انتخاب شهردار، ریاست شورا، هیات رئیسه و تعیین اعضای کمیسیون ها، صورت داده بودند و همواره تلاش کنند، تا در همه ی تصمیمات شورایی خود براساس خرد جمعی عمل کرده و صرفا، این تعامل و همگرایی را در دایره ی حزبی خود محصور ننمایند و آن را به کل موجودیت شواری شهر تعمیم دهند و از غلتیدن به حواشی سهم خواهی های فردی یا گروهی به دور از ورود هر نوع ماجراجوی های سیاسی اجتناب ورزند و به جزء ارائه یک کارنامه ی موفق، چیزی دیگر، در سر نپرورانند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار