شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :

این روز ها فضای مجازی بدجوری ملتهب شده، به هر حال بعضی از اظهار نظرها هرچند ممکن است تعبیر آن چنان بدی در بر نداشته باشند ولی چون محل تفسیر بد از آنها محتمل می شود به هر طریق بیان شان قطعا بدون اشکال نیست مخصوصا، حرف هایی که در مورد نیروهای مسلح کشور زده می شود.

محمدرضا شاه پهلوی به وصیت از پدرش، بین سران نیروهای مسلح تفرقه می انداخت تا از این طریق بتواند آن نیرو را مدیریت و کنترل نماید که همگان نتیجه ی نامطلوب این مدیریت قرون وسطایی را چه در بحبوحه ی جنگ دوم جهانی و چه در هنگام انقلاب، در کارکرد نیروهای مسلح دیدند که بزنگاه تاریخی از آن دو شاه پهلوی اطاعت نکردند.

اما، از بدو انقلاب تا کنون نیروهای مسلح با راهبرد خردمندانه ی امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مبنی برید واحدهبودن و تقویت همبستگی و وحدت در میان خودشان، سبب شده که کل قوای نیروهای مسلح به مثابه ی یک پیکر واحد عمل نمایند که همه دنیا،  تجلی خیره کننده ی این راهبرد اسلامی که بر مبنای اخوت و همدلی  بوده را در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن در همه ی صحنه های سرنوشت ساز نظاره گر بودند.

علی ایحال، احترام و تکریم نسبت به وحدت نیروهای مسلح کشور توسط هر فرد ایرانی وطن پرست واجب است و در همه حال باید در تقویت و استواری آن کوشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار