اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری 96 و برهم خوردن رویای محمدباقر قالیباف برای رفتن به پاستور خبرهای اولیه حاکی این بود که شهردار پیشین تهران ساکن ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام می‌شود.
اعتمادآنلاین: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری 96 و برهم خوردن رویای محمدباقر قالیباف برای رفتن به پاستور خبرهای اولیه حاکی این بود که شهردار پیشین تهران ساکن ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام می‌شود.

بعضی گمانه‌زنی‌ها هم حکایت از کوچ او به بنیاد مستضعفان داشت؛ گمانه‌‌هایی که هیچکدام تا به حال رنگ واقعیت نگرفته و حالا هم نزدیک‌ترین یار شهردار سابق تهران می‌گوید قالیباف مشغول امورات خود است.

حسین قربانزاده، مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه تغییری در وضعیت شغلی شهردار سابق تهران به وجود نیامده است،گفت: «تفاوتی در وضعیت آقای قالیباف از چندماه پیش تا به الان ایجاد نشده است و او کماکان فقط عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.»

قربانزاده در پاسخ به این سؤال که قالیباف این روزها به جز حضور در مجمع چه می‌کند گفت: «ایشان امورات خود خارج از دولت و شهرداری را پیگیری می‌کند و در جلسات مجمع هم شرکت می‌کند.»‌

این فعال سیاسی نزدیک به شهردار پیشین تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قالیباف در این مدت پیشنهاد سمتی نداشته است، گفت: «شاید پیشنهاد داشته باشد اما من در جریان آن‌ها نیستم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار