اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
شوشان - داریوش موسوی

روز یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه نود و هفت، شورای شهر تهران با انتخابی بینظیر؛ محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور را با 19 رای از 21 رای بعنوان شهردار پایتخت انتخاب کرد.

افشانی، نماد یک اصلاح طلب تکنو کرات، انسان شجاعی است که در طی سالها عمر مدیریتی اش، علی الخصوص در زمان زمامداری اش در استانداری فارس هرگز تسلیم فشارها نشد و با حفظ اصول اخلاقی و انسانی اش و با تکیه بر هوش و ذکاوت فطری اش، با تعامل با سایر نهادهای قدرت، نگذاشت کار مردم بر زمین بماند و کارنامه ی مدیریتی اش ، مشحون از تلاش و سازندگی است که با حفظ اصول اصلاح طلبی اش توانست بصورت پیوسته و مداوم در این مسیر پر از سنگلاخ حرکت رو به جلو داشته باشد و این افتخاری برای تفکر اصلاح طلبی و مایه افتخار اصلاحات است.

انتخاب او در آستانه 59 سالگی اش بعنوان شهردار تهران، اجر و پاداش پاکدستی و تلاش و سخت کوشی ایشان است که با رای قاطع منتخبان مردم تهران،نصیبش شد و این مایه خیر و مباهات و برگ زرینی در تاریخ افتخارات فرزندان زاگرس است.

او علاوه بر اینکه افتخاری برای قوم بزرگ لر محسوب میشود مایه افتخار و مباهات خانواده، فامیل و طایفه بزرگ سادات رضاتوفیقی ست.
او عزت و افتخار را برای خانواده و فامیلش به ارمغان آورد و این افتخار ملی پاداش یک عمر، خدمت بی منت، خلوص و تقوای اوست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار