اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مجموعه مستند كارون شريان تمدن ساخته سینماگران خوزستانی و تولید سیمای مرکز خوزستان برنده جايزه ويژه بهترين مجموعه مستند در بخش توليدات مستند بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما در شهرکرد شد.

مجموعه ۱۳ قسمتی کارون شریان تمدن که به کارگردانی مشترک رضا سیادت و اشکان جوشن پوش و به سفارش سیمای مرکز خوزستان و به تهیه کنندگی رضا سیادت تولید شده، قصه رودخانه ی کارون است که تأثیر آن را بر جنبه های گوناگون زیست مردم خوزستان را روایت  کرده است. هر قسمت از این مجموعه با تمرکز بر موضوعی مشخص، نقش رودخانه کارون را از سر چشمه كارون در زاگرس وشمال تا جنوب استان خوزستان دنبال و داستان اثرگذاری این رود کهنسال را بر تنوع زندگی در این استان روایت می کند.

کارون شریان تمدن را  رضا سیادت از سال ٩٤-٩٦ تولید کرده و از شبكه هاي ،سه، مستند،چهار، شبكه شما، شبكه اميد وشبكه خوزستان پخش شده است.

تصویربرداری این مجموعه مستند را مسعود رضایی، و مسئولیت نگارش آن را فرهاد پروین و محمد کمایی بر عهده داشته اند. همچنین حمید حریفی آهنگساز و مجتبی عسکری سبزکوهی و نصیر نبهانیان مدیران تولید و سیامک عباس پور، سورنا باقرفر، احسان سعیدی، فرهاد پروین و محمد کمایی نیز تیم تحقیقات این پروژه را تشکیل داده اند. ضمن آنکه گفتار متن این مجموعه مستند تلویزیونی را علی برومند بر عهده داشته است.

گفتنی است بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما از ۳ تا ۵ در شهرکرد در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار