اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
امروز، خوزستان عزيز آبستن بحران هاي مختلف است كه كارآمدي نظام اسلامي را تهديد مي كند.
سید شکرخدا موسوی - شوشان:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رمز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، وحدت كلمه و پذيرش يک رهبري واحد و ديني و اسطوره اي به نام امام خميني(ره) بود.

انقلابي كه معادلات جديدي را در دنياي امروز رقم زد، پايه هاي استعمار نوين را به لرزه درآورد و هژمون غرب را به بازي گرفت و بيرق استقلال و مجد ايران عزيز را در قلب متلاطم و طوفاني خاورميانه به اهتزاز درآورد. 

بي ترديد هر جايي كه راهبران، مجريان و مديران نظام اسلامي از كاربست ويژه اين حاكميت الهي فاصله گرفتند و متاثر از جريانات نفاق خارجي به تله مرزبندي ها و سياسي كاري ها درغلتيدند، كارآمدي نظام به بازي گرفته شد و رضايتمندي عمومي كاهش يافت و عيار الهام بخش پيام انقلاب از كاركرد خود فروافتاد.

از اين روست كه در دهه چهارم انقلاب اسلامي، تلاش براي نااميدي مردم از كارآمدي نظام اسلامي و دامن زدن به اختلافات داخلي در سرلوحه فعاليت هاي دشمنان قسم خورده انقلاب قرار دارد. به نحوي كه اختلاف افكني به استراتژي دشمنان براي زمين گير كردن انقلاب اسلامي تبديل شده است.

مي بينيم كه دشمن به موازات شعله ور ساختن جنگ، تحريم و تلاش مذبوحانه براي انزواي نظام در تلاش است، در ميان همراهان و ياران انقلاب، اختلاف افكنده و بذر كينه بپاشد تا سرمايه، زمان و نيروي دوستان به جاي مبارزه عليه دشمن مشترك متوجه خود شده و دشنه اختلافات داخلي، قلب دوستان قديمي را بشكافد.

در ابر استان استراتژيک و فوق مهم خوزستان كه از ديرباز كانون توجه همه دنيا بوده و بار كشور را به دوش كشيده است، يكي از فتنه هاي قديمي كه هدف اصلي آن تضعيف پشتوانه مردمي نظام اسلامي در مركز اقتصادي و سياسي آن يعني خوزستان بوده، تلاش براي اختلاف افكني ميان قوميت ها و مناطق مختلف استان است. 

مردم استان خوزستان دهها سال است كه با اين فتنه انگليسي آشنايي دارند به نحوي كه هر چه دشمنان تلاش مي كنند ميان اقوام اختلاف اندازند اين اتحاد اقوام خوزي است كه گرداگرد اسلام عزيز و حسين شهيد و آموزه هاي ايراني مستحكم تر مي شود.

اصولا آغاز جنگ تحميلي بر اساس محاسبه غلطي بود كه استكبار از اقوام رشيد خوزستاني داشت كه ديديم خلاف خواست امپرياليسم، حماسه جنگ هشت ساله به صفحه درخشاني از افتخار آفريني اقوام خوزستاني بدل گشت.

امروز اتحاد اقوام خوزي با هيچ لحظه و آن ديگري در تاريخ اين سرزمين قابل مقايسه نيست، اقوام خوزستاني از عرب و بختياري و بهمئی و قشقايي و شوشتري و دزفولي و بهبهاني و بندري در كنار هم پشتيبان اصلي نظام اسلامي و رهبري معظم انقلاب امام خامنه اي هستند.

اگر روزي تهديدي متوجه اين نظام و انقلاب شود اين اقوام خوزستاني هستند كه همانند هشت سال دفاع مقدس طومار دشمنان را درهم خواهند پيچيد به شرطی که همه مسئولان خوزستانی بدون فوت وقت دست در دست هم نهاده و با اراده ای آهنین و روحیه ای انقلابی بدنبال توسعه پایدار استانمان باشند و تریبون داران خوزستانی در هر جايگاهي که قرار دارند اعم از مدیران دولتی، روحانیون حرفهایی نزنند که خود موجب تفرقه اقوام شود که متاسفانه گه گاهی برای محبوبیت خود بین قشری از مردم، سخنانی از تریبونهای رسمی بیرون می آید که بعضاً شبکه های رسانه ای آنطرف آبی هم به زبان نمی آورند پس همه باید در این پیچ مهم تاریخی که در پيش روی استان عزیزمان قرار دارد بسیار بسیار حساب شده عمل کنیم و آمارهای غلط ارائه ندهیم تا در پیشگاه خداوند و شهدای عزیزمان شرمنده نشویم و استانی امن برای مردم و سرمایه گذاری بیش از پیش سرمایه گذاران با هدف توسعه همه جانبه خوزستان عزیز داشته باشیم.

اما امروز، خوزستان عزيز آبستن بحران هاي مختلف است كه كارآمدي نظام اسلامي را تهديد مي كند.

بحران بيكاري، بحران آب شرب، بحران فاضلاب، بحران ریزگردها ، بحران امكانات حمل و نقل شهري، آموزشي، بهداشتي ، رفاهي و اعتصابات و تجمعات کارگران مظلوم و زحمتکش بدلیل از رونق افتادن کارخانجات و عدم پرداخت بموقع حقوق این عزیزان .

راه حل برون رفت از اين بحران ها كه تهديد جدي براي همبستگي ملي در استان هستند چيست؟

اينجانب سال هاست كه بر تشكيل يك مجمع اتحادي شامل نمایندگان مجلس خبرگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولان بلند پایه کشوری از جمله دکتر محسن رضایی، دکتر شمخانی، دکتر فروزنده و استاندار خوزستان و تعدادی از مدیران دستگاههای مهم استان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله جزایری تاکید دارم.

و بار ديگر بر لزوم اجرايي شدن اين پيشنهاد براي عبور از بحران ها و چالش هاي استان تاكيد دارم و نیز حاضر هستم چون گذشته كه سربازي جان بركف براي خوزستانم بوده ام آمادگي خود را براي پیگیری تشکیل این مجمع حداقل هر شش ماه یکبار با هدف توسعه استان كه با مشاركت همه گرايش هاي سياسي و قومي با هدف مشترك حل مشكلات خوزستان برگزار مي شود اعلام مي كنم، آيا بهتر نيست امروز براي حل مشكلات استان دست در دست هم گذاريم! آيا فردا دير نيست؟

نماینده سابق مردم شريف و مظلوم خوزستان در مجلس شورای اسلامی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
comment
0
1
comment نزدیک انتخابات ملت هوشیار است
comment
اهواز مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
comment
0
1
comment سلام. مطالب کودکانه شما قرائت شد. چیز جدیدی جز بازی کودکانه مهیا سازی شرایط برای شرکت در انتخابات پیش روی مجلس نبود، لذا بفرمایید برید سر کارتون و امتحانتون رو قبلاً به نمره [...] پس دادید. به سلامت!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار