اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جوسازی ها و استعفای نمایندگان اصفهان برای فعال شدن طرح های انتقال آب گفت: دولت به هیچ عنوان نباید تحت فشار طرح های انتقال آب را اجرا کند.
عباس پاپی زاده افزود: نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با استعفای خود تلاش دارند برای اجرای طرح های انتقال آب به دولت فشار بیاورند.

وی با بیان اینکه طرح های رویایی انتقال آب به ضرر کشور هستند، اظهار داشت: نمایندگان استان های لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و خوزستان امروز نسبت به این موضوع که احتمال دارد دولت در مقابل فشار نمایندگان اصفهان کوتاه بیاید و تصمیمات غیر کارشناسی بگیرد، اعتراض کردند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: این نمایندگان با هیات رئیسه مذاکره و آنها را متقاعد کردند که اگر در مقابل این فشارها کوتاه بیایند مشکلات بیشتری در آینده ایجاد می شود.
وی گفت: همچنین تصمیم بر این شد که اگر نمایندگان اصرار به استعفا دارند، استعفای آنها توسط مجلس اعلام وصول شود.

پاپی زاده افزود: هیات رئیسه مجلس امروز پشت تریبون به رئیس جمهوری تذکر دادند که در مقابل فشار نمایندگان اجازه فعال شدن طرح های انتقال آب را ندهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط بودجه کشور تصریح کرد: دولت درتخصیص بودجه چارچوبی دارد و با توجه به شرایط موجود تصمیم بر این است که هیچ طرح جدیدی به ویژه در حوزه آب اجرایی نشود.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین نه به انتقال آب اظهار داشت: طرح های انتقال آب در شرایط کنونی به ضرر کشور هستند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار