اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
دختران کارمند مجرد در فهرست مشمولان «بسته‌های حمایتی»وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد.
محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بسته های حمایتی دولت از اقشار مختلف گفت: مبلغ ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای خانوار از یک تا پنج نفر و بالاتر توزیع شده و در حال توزیع است.

وی افزود: توزیع بسته‌های حمایتی برای جامعه مددجویان تمام شده و پشت نوبتی‌های نهادهای حمایتی نیز بسته‌ها را دریافت کرده‌اند. کارمندان دولت و کارکنان آموزش و پرورش نیز مبالغ درنظر گرفته شده را دریافت کرده‌اند واریز برای مابقی نیز بتدریح تحت عنوان سیاست جبرانی در حال انجام است.

وزیر رفاه در پاسخ به اینکه آیا کارمندان زن مجرد در فهرست مشمولان بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند؟ نیز گفت: ما شرط سرپرست خانوار نداریم و همه آنها که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند مشمول سیاست جبرانی دولت می‌شوند. در واقع هر حقوق بگیری را شامل می‌شود.

شریعتمداری افزود: البته یک همپوشانی‌هایی در کارمندان داریم؛ ممکن است یک عضو خانواده از این امکان استفاده کند و عضو دیگر خانواده‌اش نیز کارمند دولت و یا جزو سایر گروه مشمولان باشد که این همپوشانی‌ها رفع می‌شود و به هر خانوار یک بسته داده می‌شود. این نواقص در حال رفع است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم واریز برای سایر گروه‌ها از جمله مستمری‌بگیران تامین اجتماعی است اظهار کرد: دو روز گذشته ۳۸۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه به تامین اجتماعی تخصیص یافت و ۱۴۰۰ میلیارد تومان دیگر کسری وجود دارد که آن را هم تسویه خواهد کرد. به این ترتیب بسته را برای مستمری بگیران تامین اجتماعی هم توزیع می کنیم و این روزها در حال واریز است.

وزیر رفاه با اشاره به اینکه بعد از آن بیمه‌شدگان دیگری هستند که مشمول گروه‌های گفته شده نیستند اما کمتر از سه میلیون حقوق می گیرند و اطلاعات آنها هم دسته بندی شده است گفت: آن دسته از افراد که جزو هیچ کدام از گروه‌های مشمول نیستند و البته تعدادشان هم زیاد نیست، بعد از مرحله سوم بسته‌های خود را دریافت می‌کنند که این افراد می‌توانند از طریق اینترنت مراجعه و به پایگاه‌هایی که اعلام خواهد شد رفته و ثبت نام کنند.

شریعتمداری از صدور دستور رئیس جمهور برای توزیع مرحله دوم سبد حمایتی برای مددجویان خبر داد و گفت: توزیع نوبت دوم بسته‌ها برای مددجویان نیز در همین سال ۹۷ صورت می‌گیرد. البته دولت تعهد قطعی نکرده است که در چند نوبت بسته‌های حمایتی را توزیع خواهد کرد.

وزیر رفاه در پاسخ به اینکه آیا شماره پیامکی برای اطلاع از مشمول بودن یا نبودن افراد اعلام شده است؟ اظهار کرد: چون گروه‌ها همه شناسایی شده و مشخص‌اند در مراحل آخر باید به شکایات افرادی که معتقدند از دریافت بسته‌ها جامانده‌اند رسیدگی شود و آنها که مورد توجه نبودند را در نظر می‌گیریم و رسیدگی می‌کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
comment
0
0
comment آقاي وزير
اول حق تجردي دختران بالاي 35 سال را كه دو ساله قطع شده است لطفا پيگيري بفرماييد .
اگر نسل ما به دليل مشكلات پيش آمده فرصت ازدواج براشون جور نشده ( همسران امسال من در قبرستانهاي شهدا به خاك سپرده شده اند) نبايد از يكسري مزايا را بهشون داد ما نسل سوخته ايم .
خدا كنه اين دفعه باز به يك بهانه اي ايز مورد حذف نشود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار