اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
شوشان - محمد اسدی:

بنا به گفته یک مقام آگاه در رسانه ملی، در پی فشار و اعتراضات رئیس شورای مشترک فعالان عرب خوزستان که حمایت قشر وسیعی از مطالبه گران خوزستانی را به دنبال داشت، همه سکانس های خانواده های جنگ زده در فیلم از سریال "لحظه گرگ و میش" که در این مدت از شبکه سه سیما درحال پخش است، متوقف شد.

کارشناسان هنری. سینمایی نیز حذف یکباره کلیه سکانس‌هایی که بعنوان بخش‌های کمدی تشکیل دهنده اجزاء مهم فیلم می باشد را در پخش چندین قسمت متوالی اخیر را تائید کرده‌اند و کاملا مشخص است مفهوم فیلم را ناقص و از مدار خارج کرده است.

اما به گفته هلالی، اعتماد و اطمینانی به عدم پخش در قسمت های بعدی وجود ندارد و توهین‌ها تاکنون نتیجه سوء‌استفاده برخی بیماردلان بوده که لازم است بی‌پاسخ نماند و حتی در صورت عدم پخش در قسمت‌های بعدی، پیگیری‌های قانونی ما متوقف نخواهد شد. ضمن توجه مقامات ارشد به تبعات این رفتارهای تفرقه انگیز که روح وحدت را مجروح می‌نماید، متولیان امر نیز متحمل مسئولیت‌اند و ضروری است برای این رفتارهای نامسئولانه تدابیری اندیشیده و حدی مشخص کنند.

تکرار این اشتباهات بویژه در سالهای اخیر اوج گستاخی و سوء استفاده‌های خطیر عده‌ای از تریبون های رسمی بوده و رسانه و امکانات ملی که برای خدمتگذاری به جامعه اسلامی در اختیار آنان امانت سپاری شد، ظاهرا بدون نظارت صحیح، دستخوش عده‌ای دست اندرکار فاشیسمی و ضد اسلامی قرار گرفته که سعی دارند با تجریح احساسات مردم ولایتمدار حتی حلاوت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کام مردم خوزستان تلخ شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار