اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
نماینده آبادان:
نماینده آبادان گفت: امسال توانستیم مجوز تکمیل استادیوم ورزشی اروندکنار را بگیریم و کار تکمیل آن به خوبی پیش برود.

جلیل مختار در خصوص برگزاری جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به دست اندرکاران برگزاری این جشنواره خسته نباشید می‌گویم.  هیات های ورزشی با هدف ارائه رشته های مربوطه و همچنین جذب استعدادها در این نمایشگاه حاضر بودند و برای ترویج فرهنگ ورزش فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: این حرکت ها بسیار خوب است. در ورزش باید  بحث زیرساخت و از همه مهمتر بحث فرهنگ‌سازی را دنبال کنیم. هرچه زیرساخت ها را توسعه دهیم، شاهد ظهور استعداد های جدیدی در ورزش باشیم.

 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای ترویج ورزش و نهادینه کردن آن تلاش می‌کنیم زیرا ورزش یکی از مهم‌ترین ابزاری است که از طریق آن می‌توانیم باعث کاهش آسیب های اجتماعی شویم.

 وی با بیان این که خداراشکر امسال جنب و جوش بسیاری را در جشنواره اروند دیدم، افزود: به این معنی است که این جشنواره سال گذشته اثر خود را گذاشت و منجر به استقبال بهتر مردم شد. انشاالله در سال های آینده نیز خیلی پررنگ تر و بهتر کار کنیم.

 مختار در ادامه بیان کرد: متاسفانه بحث ورزش در روستاها و حاشیه ها کمتر است و به همین دلیل یک سری وسایل ورزشی را خریداری کرده‌ایم و هفته آینده بین مدارس روستاهای اطراف آبادان توزیع می‌شوند.

وی عنوان کرد: امسال توانستیم مجوز تکمیل استادیوم ورزشی اروندکنار را بگیریم و امیدوارم کار تکمیل آن به خوبی پیش برود. همچنین افتتاح سالن ۰تد منظوره ورزشی آبادان که سال‌ها به طول انجامیده در دستور کار است و اعتبار ۲ زمین چمن را از وزارت نفت گرفته‌ام و امیدوارم شهرداری در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشد. این ها از جمله مهمترین دستاوردها برای ورزش آبادان است.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار