اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد:
مدیر رسانه باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی ورزشگاه غدیر اهواز شرایط لازم جهت انجام یک بازی را داشته و کاملا آماده است، نیازی به انجام دیدار استقلال خوزستان و سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نیست.
محمد رضایی اظهارکرد: مدیریت شرکت و باشگاه فولاد خوزستان همواره بر این موضوع تاکید داشته‌اند که ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان هدیه‌ای به مردم  و هواداران فوتبال استان است تا در فضایی بهتر فوتبال را تماشا کنند و در یک‌ماه گذشته نیز با توجه به آبگرفتگی اطراف مجموعه غدیر، زمینه را برای برگزاری دیدار تیم استقلال خوزستان برابر فولاد و نساجی در این ورزشگاه فولاد فراهم شد اما اکنون با توجه به رفع مشکلات غدیر دیگر ضرورتی برای انجام بازی استقلال برابر سایپا در ورزشگاه فولاد وجود ندارد.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای نمایندگان خوزستان در دو هفته پایانی لیگ برتر، عنوان کرد: ما در هفته پایانی یک بازی مهم برابر تراکتورسازی در اهواز خواهیم داشت و قطعا انجام دو بازی در فاصله کمتر از پنج روز تاثیر منفی بر کیفیت چمن ورزشگاه فولاد دارد و باید چمن را برای بازی آینده‌مان آماده نگاه داریم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه فولاد با اشاره به صحبت‌های رحیمی که گفته بود "برگزاری بازی در این ورزشگاه منوط به اجازه مدیرعامل شرکت فولاد بود و گویا او در ایران نیست" نیز اظهارکرد: با توجه با جایگاه این تیم در جدول و تاثیرگذار نبودن نتیجه این بازی در سرنوشت نماینده استان و همچنین شرایط ایده‌آل غدیر، از نظر مجموعه فولاد نیازی به این تصمیم نیست. همچنین جهت تکمیل اطلاعات آقای رحیمی باید عرض کنم که در حال حاضر نیز مدیرعامل شرکت در ایران و مشغول به خدمت‌رسانی است.

وی همچنین گفت: آقای رحیمی در زمان انجام دربی اهواز، از مخالفان جدی انتقال بازی به ورزشگاه شهدای فولاد بود و حتی با تهدید کردن به لغو مسابقه در مصاحبه ای نیز اعلام کرد "ما باید از حق میزبانی‌مان استفاده کنیم و نمی‌توانیم در زمین رقیب دیرینه‌مان به میدان برویم "و تغییر رویکرد او نسبت به این موضوع برای ما سوال برانگیز است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار