اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان شوش به مناسبت هفته قوه قضاییه

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در پیامی هفته قوه قضاییه را به مسوولان و دست‌اندرکاران این حوزه بخصوص شهرستان شوش تبریک گفت.
 
، در این پیام آمده است: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
 
مروری گذرا بر چهار دهه برپایی نظام جمهوری اسلامی بیانگر این است كه دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، كاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.
 
« دوران شكوفایی قوه قضاییه » عنوانی است كه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده و بر همین اساس سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه و مطالبات رهبری در راستای تحقق این اهداف قرار گرفته است. اجرای عادلانه و قاطعانه احكام، تأكید بر قانون‌گرایی، تقویت ابعاد نظارتی در درون و برون قوه قضائیه و تأكید بر حفظ استقلال این قوه، تلاش علمی و عملی در جهت کوتاه کردن فرایند دادرسی، مبارزه با جرایم سازمان یافته، تقویت و تبیین ابعاد حقوق بشر اسلامی و حضور در مجامع حقوقی بین‌المللی، بازنگری در لوایح و طرح‌های قضایی، تنقیح قوانین، برقراری ارتباط همکاری منظم و مستمر با نیروی انتظامی ، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها از اهم راهكارها به شمار می‌رود.
 
ملت ایران همواره در همه عرصه های انقلاب اسلامی و تداوم آن به عنوان ركن اساسی مطرح بوده و با همه وجود و تقدیم بهترین فرزندانشان، تحقق حكومت عادلانه اسلامی را عینیت بخشیدند. لذا به جاست که با تمام توان برای هرگونه خدمت و پیشگیری از تضییع حقوق فردی و اجتماعی مردم شریف تلاش شود.
 
سرهنگ بهاروند دراین پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و كاركنان شهرستان شوش تبریك گفته و از تعامل، همكاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی كرده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان شوش
سرهنگ حمید رضا بهاروند


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار