اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
دبیرکل خانه کارگر گفت: با اصل هدفمندی یارانه‌ها که ماخذ قانونی این تصمیمات است، در زمان خود مخالفت کرده‌ام.

دبیرکل خانه کارگر، با اشاره به گفته‌های امروز خود در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در جلسه دبیران و هیات‌های اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور در چمخاله، گفت: با توجه به برداشت‌هایی که از باب تحرکات آشوب طلبانه یا نظایر آن شده است، باید یادآوری کنم که منظورم از بیان این نکات این است که حول اتفاقی که رخ داده نظرات گوناگون مطرح شود و مفاهمه شکل گیرد.

"علیرضا محجوب" با بیان این مطلب، افزود: منظور من از بیان اینکه که "در قبال افزایش نرخ بنزین منفعل نباشید" این است که حول این موضوع بحث شود و مخالفان و موافقان نظر خود را به صراحت، بیان کنند و در مسائل جامعه مانند موضوعات دیگر مشارکت کنند.

دبیرکل خانه کارگر، افزود: خانه کارگر قویا تشکیلاتی است و معتقد به ولایت فقیه، قانون اساسی و معتقد به مبانی نظام و حامی کشور است. از این رو ما نمایندگان مجلس و نمایندگان کارگران در مجلس، توصیه به آشوب نمی کنیم و می خواهیم که همه صحبت کنند و نظرات شنیده شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، افزود: من با اصل هدفمندی یارانه‌ها که ماخذ قانونی این تصمیمات است، در زمان خود مخالفت کرده‌ام و انتظار دارم که تصمیم گیران اهمیت موضوع را درک کنند و صدای منتقدان را بشنوند؛ ولی حتما با هر اقدام و عملیاتی که آسیب به اموال عمومی و مردم را به دنبال داشته باشد مخالف بوده و هستم اما این مخالفت نباید موجب جلوگیری از اظهار نظر مخالفان گردد. 
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار