اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
با حضور نماینده ، فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی خرمشهر
متن ادعای مضروبین توسط نماینده و جوابیه ی دفتر روابط عمومی ایشان را طبق تماس با هردوطرف در گزارش زیر بخوانید.
شوشان : پیرو بازدید نماینده ی خرمشهر ، عبدالله سامری به همراه فرماندار و جمعی از مسولین از زه آب نیشکر در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ، درکنار این بازدید میدان  و ثبت مشاهدات حضوری و پرسش و پاسخ های صورت گرفته بین مسولین شهر و مهندسین شرکت نشکر کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، خبری از یک درگیری منتشر شده که  علی رغم توضیحات طرفین ، اصل قضیه کاملا روشن نشد .
بر همین اساس تحریریه ی شوشان ضمن حفظ حقوق طرفین این اتفاق و ادعاهای واصله با هردوطرف تماس گرفته و شرح ماوقع را از طرفین جویا شده است. 
ابتدا شرح مبسوط حادثه را طبق گفته ها  مهندس کوروش شیرالی کارشناس زه آبهای نیشکر واز زبان خودش بخوانید : 

(( سلام
احتراما طی هماهنگی قبلی با اقای مهندس مطرودی مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر برای بازدید میدانی از محل کانال شیردم محل زه ابها ، در روز دوشنبه مورخه ۲۱ فروردین ۹۶ ساعت ۹ونیم صبح ، بنده و مدیرم مهندس منجزی در محل مذکور حاضر شدیم . بازدید کنندگان نیز که شامل اقای سامری نماینده محترم خرمشهر و اقای حیاتی فرماندار خرمشهر و اقای مهندس مطرودی مدیر جهاد کشاورزی  خرمشهر و اقای طهماسبی حراست نورد لوله و نمایندگان شرکت شیلات حضور داشتند . 

 ابتدا در خصوص زه ابهای موجود صحبت شد و بعد از آن بنده به جناب سامری عرض کردم شما بعنوان مسولین استان و نماینده خرمشهر باید فکر اساسی بکنید که مشکل کل منطقه خرمشهر و زه ابها حل بشود. که همان احداث سیفون میباشد و زه ابها بوسیله ایستگاه پمپاژی که بوسیله توسعه نیشکر احداث شد خارج بشود و با احداث سیفون مشکل اساسی حل بشود . 
که بعد از مطرح کردن این موضوع ایشان شروع به فحاشی و توهین به بنده و مسولین شرکت کردند و بمن حمله کرده و سیلی محکمی در انظار اقایان زده شد و بعد از این عمل مدیرم اعتراض کرد و گفت اقای سامری این چه حرکتی است به اقای مهندس منجزی که مدیر مهندسی زراعی شرکت میرزا کوچک خان میباشد حمله کرد و و سیلی بسمت ایشان نیز زد که مهندس منجزی چون صورتش را به عقب کشید دست اقای سامری با همان قدرت به بینی ایشان بر خورد کرد و زخمی شد.
 ما میخواستیم از محل دور بشویم که اقای حیاتی و مطرودی مانع شدند . برادر اقای سامری نیز میخواست بما حمله کند که ما سوار ماشین شدیم و در همین حین اقای سامری از جمع مجددا بسمت خودروی ما حمله کرد که نتوانست در را باز کند لیکن با پا و مشت به خودرو میزدند و فحش رکیک بما و مسولین شرکت میدادند که ما از محل دور شدیم )) 

طی تماس با مسول دفتر نماینده ی محترم مردم خرمشهر، نظر ایشان را در این رابطه جویا شدیم که طی پیام رسمی زیر پاسخ خود را ابراز کردند : 


به نام خدا 

در پی انتشار برخی تصاویر و خبر ضرب و شتم نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زمین های اطراف کشت و صنعت نیشکر و مشاهده رها سازی پس آبهای آن شرکت در مناطق همجوار که دل هر شهروند خرمشهری را بدرد می آورد وتنها قصد تخریب و از بین بردن زمین های کشاورزان خرمشهری را دارد ، متاسفانه و در جهت تشویش اذهان عمومی و منحرف کردن نگاه مردم اقدام به پخش تصاویر و شایعاتی مبنی بر مضروب نمودن کارکنان آن واحد شده اند .
بدین وسیله و بشدت حرکت ناشایست شرکت نیشکر که دزدی اشکار و تصرف در زمین های مردم را محکوم و این شایعات را تکذیب می نماید .

روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف خرمشهر در مجلس شورای اسلامی


روابط عمومی فرمانداری و جهاد کشاورزی و کشت و صنعت میرزا کوچک خان علی رغم حضور در این بازدید و حواشی پیرامون آن تاکنون در این زمینه هیچ موضع گیری رسمی  نکرده اند .
صحت اظهارات بیان شده در خبر فوق تماما به عهده ی مدعیان است وتحریریه ی شوشان ضمن رعایت اصل  بی طرفی صرفا برای شفاف سازی و اطلاع رسانی اقدام به انتشار خبر کرده است . لازم به ذکر است حق جوابیه یا توضیحات تکمیلی برای مطلعین یا طرفین محفوظ است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار