اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۹۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
باور بفرمایید که بسیاری از مردم از این سیستم قضایی ناراضی هستن. یا به دلیل اطاله دادرسی یا رفتار قضات و یا احکام صادره...
بنام خدا
جناب آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه زید عزته
با سلام
احترامن همانگونه که استحضار دارید قوه قضائیه آخرین ملجاء برای تظلم خواهی اشخاص حقیقی و حقوقی است. جنابعالی مطالبی را در اولین سخنرانی تان بر شمردید که ابتدا چند فراز آن را می آورم: 

«مردم همچنان علیرغم تلاش هایی که انجام شده است، در مورد عدالت نگران هستند و خواهان این هستند که عدالت را بیشتر ببینند.»

«چه کنیم عدالت اجرایی شود و مردم احساس اجرای عدالت کنند. من نمیگویم اجرای عدالت مساوی با اجرای قانون است ولی اگر میخواهیم در مورد اصلی تفاهم کنیم، اجرای قانون است.»

«مساله اجرای قانون را باید جدی گرفت. کشور ما کشوری است که هر روز یک جریانی میآید ما باید بر اجرای قانون توافق کنیم. تاکید بنده هم بر اجرای قانون خواهد بود.»

جناب اقای رئیسی!
باور بفرمایید که بیش از 50 درصد مردم از این سیستم ناراضی هستن. یا به دلیل اطاله دادرسی یا رفتار قضات و یا احکام صادره...
مطالب را با استفاده از فرمایشات شما در چند بخش تقدیم حضور می کنم:

مقدمه:
شهد شیرین عدالتخواهی موقعی زیر دندان پناهجویان به قوه قضائیه مزه می کند که «پسر شاه و گدا» بر اساس قانون محاکمه شوند و هیچگونه اِعمال قدرت و فشاری صورت نگیرد. یعنی یک نفر از طبقه پائین جامعه بتواند از یک نفر در رده های بالا شکایت کند و به شکل شفاف و قانونمند با حق برخوداری از همه امتیازات انسانی و حق انتخاب وکیل بتواند بدون هیچ مشکلی تظلم خواهی کند.

جناب رئیسی 
سوال:
در سیستم فعلی قضایی که شکایت ها در دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود به نظر شما یک نفر شاکی که علیه 3 نفر شکایت می کند و با 3 شماره پرونده و در 3 زمان مختلف! آیا همه آنها در یک شعبه رسیدگی شود، قدری عجیب نیست؟!
و آیا همین شاکی با داشتن ماشین شاسی اعسار او پذیرفته شود و مشتکی عنه که حتی پول بنزین ندارد و قرض می کند تا خودش را به دادگاه برساند، اعسار او پذیرفته نمی شود، طبیعی است؟! حال آنکه تشریفات و دو شاهد و فیش حقوقی خود را برای اعالم اعسار تقدیم حضور دادگاه کرده است اما آقای قاضی در قرار عدم پذیرش اعسار می نویسد» اظهارات شهود محترم 
معرفی شده به دادگاه بنظر! تلقینی بوده و مبین وضعیت معیشتی خواهان نمی باشد!!»

آیا قاضی محترم می بایست بر اساس قطع و یقین نظر بدهد یا شک و گمان؟ )به نظر می رسد! (
کلمه «به نظر می رسد!» مبین چه وضعیتی هست؟ یقین یا شک؟ و آیا قاضی می تواند بر اساس شک نظر دهد؟ و چه مرجعی در بالاتر می تواند رای او را نقض و مجازاتش کند؟!
این؛ مشت نمونه خروار در بی عدالتی های رایج در سیستم قضایی است که در ذیل ریشه آن و راه از بین بردنش را عرض خواهم کرد.

الف: ریشه معضالت درون سیستمی :
اگر شخص جنابعالی و تیمی که سازماندهی خواهید کرد بخواهند به شکل موردی به تخلفات رسیدگی کنند، قطعن عمر حضرت 
نوح هم که داشته باشید، تخلفات ریشه کن نمی شود.

پس چه باید کرد؟
1 .قانون محور بودن بجای قاضی محور بودن
سیستم کنونی قوه قاضی محور است حال آنکه کشورهای توسعه یافته قانون محور. و بر اساس همین قانون محوری است که رئیس جمهور آمریکا دستوری می دهد ) در خصوص مهاجرت( اما یک قاضی در یک شهر کوچک آنرا نقض می کند!
در اینجا قانونگدار موضوع »علم قاضی« را برای مواردی بکار برده است که قاضی از فحوی و شواهد متوجه می شود که مثلن قاتل کس دیگری است ولی فرد دیگر بجای او اعتراف می کند. لذا به این اعتراف ترتیب اثر نمی دهد و بررسی های بیشتر را تا کشف حقیقت انجام می دهد. اما در گذر زمان این موضوع مهم انصراف پیدا کرده است به مواردی که قاضی هر طور دوست دارد تصمیم بگیرد مثل موضوع فوق که عرض کردم!
در واقع بر اساس »روح قانون« علم قاضی باید به نفع متهم تفسیر شود!
اگر بتوانید قانون محوری را بجای قاضی محوری جایگزین کنید، شاید 05 درصد مشکالت درون سیستمی قوه حل شود.

2 .عدم تناسب مجازات برای قضات خاطی:
در مرحله نخست اثبات تخلف قاضی بسیار سخت است. ارباب رجوع هیچگونه وسیله ای با خود ندارد تا بتواند تخلف قاضی را ثبت کند و در دادسرای انتظامی قضات از آن استفاده نمایند و در بسیاری از موارد با تهمتی که قاضی به ارباب رجوع می زند ( اینکه به قاضی توهین کرده است یا مخل نظم دادگاه بوده) حکمی را علیه او یا وکیلش صادر می کند که بسیار ناعادلانه و ظالمانه است!

3 .مشغول بکار شدن قاضی خاطی
فرضن در جایی تخلف قاضی ثابت شد، به او می گویند استعفا بده! و بعد بعنوان وکیل پایه یک دادگستری با کوله باری از تجربه! دوباره به شکل دیگری در این سیستم کار می کند!

4 .اِعمال قدرت در ارجاع پرونده:
به نظر جنابعالی در مثال اول عرایضم، آیا فرد شاکی این قدرت را داشته که هر 3 پرونده را به یک شعبه ارجاع دهد یا درون سیستم شخصی وجود داشته که این کار را برای او انجام داده است؟
ملاحظه بفرمایید که سیستم شکلی قضایی قشنگ است. مثلن فرد دادخواست می دهد. رسیدگی می شود. و در صورت اعتراض می رود به تجدید نظر و حتی امکان اِعمال ماده 373 آ.د.م نیز می باشد که به دیوان عرضه شود.
اما
اگر از ابتدا با حمایت خاصی به دادگاه مورد پسند ارجاع شود و بعد از او به دادگاه تجدید نظر مورد پسند! بعدی ارجاع شود و در دادگاه تجدید که باید 3 قاضی باشد و عملن 2 قاضی هست که یکی از آنها تابع فرد دیگر!
آیا می شود گفت که مسیر تظلم خواهی به سالمت حرکت می کند؟!
سیستم ارجاع در دادگستری باید به مفهوم حقیقی کلمه بر اساس رندوم و توسط دستگاه انجام شود و هیچ عامل انسانی در هدایت پرونده ها به هیچ شعبه ای دخیل نباشد!

5 .دوربین مدار بسته
تمامی دادگاه ها باید با دوربین مداربسته کنترول شود.آنگاه ارباب رجوع به راحتی اثبات خواهد کرد که در واقعه رخ داده شده بین او و قاضی چه کسی تخلف کرده است. و از طرفی قابل اثبات هست که قاضی به تمام ادله ابرازی طرفین توجه کرده است یا خیر؟
همین دو کار اخیر اگر در دادگستری انجام پذیرد این سیستم به سمت عدالت محوری خواهد رفت
(حسب فرمایشات خود شما)

6 .تقسیم بندی تخلفات قضات:
تخلفات قضات از 3 دسته خارج نیست که باید برای هر کدام تمهیدات الزمی اندیشید

3.0 .تخلف از روی علم و آگاهی
2.0 .تخلف از روی جهل به قانون
3.0 .تخلف از روی سهو
اگر در خصوص یک قاضی محرز شد که با علم و آگاهی تخلفی مرتکب شده ، می بایست نسبت به جبران کلیه ضررهای مادی و معنوی حسب قانون مدنی اقدام کند و ضابطه الزم برای اجرایی شدن وجود داشته باشد...
در خصوص موضوع دوم به نظر می رسد که هیچ عذری از یک قاضی که بگوید در فالن موضوع قانون را نمی دانستم پذیرفته نیست و قانون هم این اجازه را به قاضی نمی دهد و در حکم موضوع اول است.

در خصوص اشتباه از روی سهو دو اتفاق می بایست بوجود آید:
یکی تنزل جایگاه و دوم پیش بینی هایی که قانون برای جبران از بیت المال کرده است.
ب: راهکار :
در بالا برخی از آسیبها و معضالت را بر شمردم و اینک برخی از سازوکار ها را ارائه می نمایم:

1 .محدود کردن علم قاضی
بررسی تمام قوانینی که به قاضی این اختیار را می دهد که با محوریت تام! ، خود؛ جلسه دادگاه را مدیریت کند نه با محوریت قانون!
لذا می بایست این قوانین احصا و در برخی موارد تنزل پیدا کرده و یا حذف شوند و آنچه می ماند عمل به مُرّ قانون باشد.

2 .دادگاه تجدید نظر
تقریبن تمامی دادگاه های تجدید با حضور 2 قاضی تشکیل می شود. این رویه بسیار غلط است. قانونگذار وقتی 3 قاضی را پیش بینی کرده است به منزله تشریفاتی بودن قاضی سوم نیست! اگر چه با رای 2 نفر حکم قطعیت می یابد اما رای مخالف سوم هم در برخی موارد ثمره هایی دارد!
به عبارت خوش بینانه اینکه:
ممکن است قاضی سوم یک استداللی مطرح کند که 2 قاضی دیگر توجیه شوند و قبول کنند. نبودن قاضی سوم دو ثمره دارد:
یکی حق طرفین دعوا ضایع می شود
دوم: برای کسی که میخواهد اعمال نفوذ کند راحت تر می شود. (با توجه به توضیحی که در قبل دادم به اینکه معمولن یک نفر قدرت بیشتری در تصمیم گیری دارد!)

3 .دوربین مدار بسته
با توجه به توضیحی که داده شد وجود دوربین های مدار بسته در طول رسیدگی قضایی الزم است تا حقی از کسی ضایع نشود!

4 .تشویق و تنبیه مناسب
برای قضات شریفی که به وظفه خود عمل می کنند و جز عدالتخواهی قدمی بر نمی دارند، انواع تشویقات مادی و معنوی در نظر گرفته شود و قضات خاطی را هم مجازات های سفت و سخت. تا هر کسی هوس نکند «با جان و مال و ناموس مردم» بازی کند!

5 .تیم مجرب
شما برای نیل به این اهداف که قطعن قلب هر انسان مومن و رهبر معظم انقالب را خوشنود خواهد کرد، به یک تیم مجرب و سالم نیاز دارید. بی شک حضور سالیان متمادی شما در درون قوه این اشرافیت را به شما می دهد تا با چشمی باز در صدد رفع موانع و عدالیزاسیون این قوه برآیید.
بی شک تمامی قضاوت ها در خصوص سید ابراهیم رئیسی به عملکرد اجرایی این فصل او در قوه قضائیه دارد.
مردم دو چیز را می خواهند که اینک اسباب یک چیز بدست شماست.
مردم رفاه می خواهند و عدالت اجتماعی از همه شیفتگان به خدمت و آرمان های نظام جمهوری اسالمی مدد بگیرید تا گام دوم انقالب در جاده عدالت اجتماعی مسیر خود را دنبال کند.
یا علی

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴
comment
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
comment
0
0
comment عالی بود . بسیار متین و منطقی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
comment
0
0
comment حقیقت دارد وبس
comment
طاهرمنصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
comment
0
0
comment بنام خدا
جناب آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه زید عزته
با سلام
احتراماً به استحضارآن مقام محترم می رساند اینجانب علاقه مندم به عنوان یک سرباز کوچک انقلاب در این شرایط حساس کشور (جنگ اقتصادی ) با توجه به تجربیات ام در طی 35 سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به ارزشهای انقلاب وپاسداری از آن ادا نمایم واز هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود لذا در خواست همکاری با قوه قضائیه در زمینه مبارزه با گرانفروشی، احتکار، تخلفات امور صنفی و..... را دارم. لازم به توضیح است اینجانب از سال 1363 لغایت سال 1370 به عنوان مسئول ستاد مبارزه با گرانفروشی واحتکار با حکم دادسرای انقلاب اسلامی تنکابن انجام وظیفه نمودم وهمچنین به عنوان سرپرست ستاد توزیع عادلانه کالای شهرستان تنکابن وسرگروه ناظرین صنفی شهرستان بوده ام وبه مدت 26 سال نیز به عنوان پرسنل رسمی دانشگاه شاهد در خدمت این نهاد مقدس بوده ام . ضمناً به مدت 6 ماه به عنوان نیروی بسیجی در جبهه جنگ بوده ام . در حال حاضر باز نشسته ام.
تلفن: 09111949429
آدرس: شهرک شهید محلاتی - خیابان فتح یک - روبروی مدرسه حضرت مریم (س) بلوک 6 - واح 13 استیجاری.
comment
عادل اکبری رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment با صلوات بر محمد وآل محمد .. برادر عزیز جناب اقای ریسی ..نامهای فراوانی ما کشاورزان استان قزوین شهرستات بویین زهرا به دادستانی .. بازرسی .. مدیر استان بیش از سه بار فرستادیم ولی نتیجه ای نگرفتیم که شخصی با نفوذ در دستگاه [...] زمین ما را میخواهد تصرف کند و.چون خان قدیم بود همه میترسند از این فرد .. خواهشمند هستم که فقط شما یک بازرس بفرستید اگر حق با ما نبود ما زمین اب را با سند تحویل دولت میدهیم میرویم .. با تشکر شماره تماس 09127884341
comment
دولتعلی شیخی ینگجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
comment
0
0
comment سلامعلیکم. من دارای کد ملی 1463060335 دردادگستری اردبیل دارای پرونده های بدلیل جعل که ثابت شده ولی چون 9سال دراوین محکومیت مالی بودم ودلیل آن بیماری ناشناخته طیور وورشکستگی ازآنفولانز وبرونشیت که امروزه هم سارس وغیره که جامعه دنیارا تحت تاثیر وتعطیلی که اگر سالن مرغ را درآنموقع تجسم کنیم امروز انسان را مبینیم وهیچ حمایتی نشدیم ... ولی قانون جعل وانتقال غیرقانونی اموال توسط بانک ودفتر خانه با صلح نامه جعلی در محاکم مرورزمان بگویند ویا برخورداری از امرمختومه که میدانید طبق ماده 106 قانون مجازات وقتی درزندان باشی .. وهم چنین بند ب ماده 109 وقتی بالای یک میلیارد باشد مرورزمان نمیشود .... لطفا بعنوان ریاست قضاییه دستور دهید چون کلاهبرداری وفروش مالغیر وغصب که اصلا شامل مرورزمان نمیشود چرا توجه نمیشود ...دولتعلی شیخی ینگجه کد ملی 1463060335 وتماس 09381624829 اردبیل ونمین
comment
جعفررضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment سلام من با هزار بدبختی 120 متر زمین سال 70 بیرون محدوده شهر قزوین خریدم درسال 90 که کم کم وارد محدوده شهرشد شهرداری قزوین بادلال بازی زمین ثبت شده مرا به بانک انصار داد. شما را قسم ... فقط حق مرا بگیرید قبل از اینکه ازاین دنیا برم .دیگه ازمن گذشته که صاحب زمینم بشم .فقط بگیرید
comment
دانشجویان دانشگاه جامعه علمی وکاربردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
comment
0
0
comment بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه زید عزته
با عرض سلام بدين وسيله به استحضار ميرساند این گزارش مشکل دانشجويان كارشناسي نا پيوسته رشته حقوق در امور كيفري و ارشاد دانشگاه علمي جامع كاربردي فرماندهي انتظامي واحد استان سمنان مي باشد كه از بهمن ماه 1397 ثبت نام نموده و با تعداد ديگري از دانشجويان مشغول تحصيل شدند كه از همان ابتداي ورود به خاطر هماهنگي و يكسان بودن دروس ، توسط مسئولين واحد آموزش دانشگاه مذكور براي همه دانشجويان انتخاب واحد انجام مي پذيرفت . در ترم تابستاني سال 1398 نيز توسط دانشگاه 6 واحد درسي ( كارورزي - جرايم سايبري - جرم شناسي - جرايم كاركنان دولت )براي آنان انتخاب و جهت تاييد طي نامه شماره 2317/م/ع /662 مورخه 13/03/1398 مراتب به دانشگاه جامع علمي كاربردي واحدمركز استان سمنان ارسال و دروس مورد نظر توسط اساتيد تدريس گرديد ليكن بعد از 18 ماه يعني بهمن ماه 1399 كه مي بايست در مقطع كارشناسي فارغ التحصيل شوند از سوي مسئولين دانشگاه جامع علمي كاربردي واحدمركزي كشور اعلام شد دروس جرايم سايبري - جرم شناسي - جرايم كاركنان دولت از دروس اصلي رشته حقوق بوده و نبايستي در ترم تابستاني تدريس مي شد به همين دليل دروس و نمرات مذكور را از سيستم و كارنامه داتشجویان حذف و اعلام داشتند بايد مجددا با پرداخت شهريه اين دروس را بگذرانند اين درحالي است كه دانشجويان هيچگونه اطلاعي از دستورالعمل ها نداشته و شهريه دروس را پرداخت نموده وهمانطوري كه اعلام شد از همان ابتداي ورود به خاطر هماهنگي و يكسان بودن دروس ، توسط مسئولين واحد آموزش دانشگاه مذكور براي دانشجويان انتخاب واحد انجام مي پذيرفت لذا با توجه به اين كه روساي دانشگاه هاي جامع علمي كاربردي فرماندهي انتظامي سمنان جناب آقاي رضا حبيبي مهرجو و واحد مركز استان سمنان جناب دكتر بهرامي نسب تغيير كرده اند وعليرغم پيگيري مسئولين فعلي دانشگاه و مركز موصوف جهت حل مشكل بوجود آمده ليكن مسئولين دانشگاه جامع علمي و كاربردي كشور حاضر به همكاري نبوده و اقدامي توسط آنان صورت نمي پذيرد علي ايحال از انجايي كه دانشجويان در بوجود آمدن اين مشكل نقشي نداشته و حتي اكثريت شان نياز مبرم به مدرك كارشناسي به منظور ارتقاء حقوقي و شغلي ، شركت در آزمون كارشناسي ارشد و كانون وكلاي قوه قضاييه دارند لذا جهت جلوگيري از تضيع حق و حقوق دانشجويان ذينفع ، استدعا دارند موضوع توسط مسئولين امر پيگيري و نتيجه اعلام گردد ياد آوري مي شود تعدادي از دانشجويان كه برخي از دروس اصلي را در ترم نابستان 1398 گذرانده اند در شهريور ماه 1399 بدون مشكل خاصي فارغ التحصيل و توسط دانشگاه جامع علمي كاربردي واحدمركز استان سمنان مدرك آنان صادرشده است . والسلام
comment
روح اله بابائی دورکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment سلام .ایا کسی جوابگو هست یا نه.چرا کسی جوابگوی من تو دادگستری اصفهان نیس ؟؟؟با بدبختي يه کامیون بنز خریدم ۶ ناهه توقیف شده پیگیر شدم میگن جلع سند شده منم از همجا بیخبر ماشین رو خریداری کردم زندگیم فلج شده راهه معیشتم رو بستن میگن باید منتظر باشم تا تکلیف اون مالکان قبلی مشخص بشه.به عنوان شخص ثالث شکایت کردم .هیچ اطلاعی هم بهم نمیدن .اخه گناهه من چیه؟چرا از حق من دفاع نمیشه باید چه کسی رو ببینم همه ی مدارک واوراق ماشین دست بنده هستن .باید منتظرم بمونم اخه تا کی.زندگیم به بنبست رسیده.تورو خدا یکی جواب من رو بده
comment
اعظم نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment سلام ادب جناب آقای رییسی
شماروبه هر چی که خودتون میپرستس هرگز به ریاست جمهری فکر نکن همون جابمون ملت ایران به شمااحتیاج داره جات خوبه ملت ایران رو تنهانذار همین قدرهم که جلوی یه عده دزد رو گرفتی باز هم خوبه توروبه خدا این کاررونکن ما اینجا بهت احتیاج داریم وگرنه
comment
رضا خجسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment سلام وخسته نباشیدخدمت جناب دکتررئیسی
درسال شصت وسه بعنوان بسیجی به جبهه رفتم وسه ماه درجبهه بودم درزمان شهادت مهدی زین الدین سردار بزرگ..
بعد برادرم همزمان جانباز ۷۵ درصد شدمرا معاف ازخدمت کردند ولی بازم دفترچه گرفتم وبه جبهه رفتم درگردان ۳۸ ذوالفقار که متعلق به لشکر کرمان هست ... واکنون شده تیپ به فرماندهی  برادرعرب نژاد ..مجروح شدم شیمیایی واعصاب دریک حمام صحرایی درسردشت بستری شدم الان وجود خارجی ندارد ومنم مدرک بیمارستان ندارم برادرانی که اونجا بودن ومجروح بودن همگی بطور رسمی شهادت نامه امضا کردند ولی قبول نکردند ۱۴ ماه درجبهه بودم با توجه به معافیتم تا نامه دادند به ستاد وگفتند باید تصفیه کنی واومدم با حال وروزی که زیاد جالب نبود الان چند ساله با مریضی رد کردم به امید خدا اخرهاشه از اینکه اومدم اقدام کنم برای بچه هامه چون بیکارند وهر جا میروند میگویند اولویت با خانواده شهدا وجانباز وایثارگران سابقه ۱۴ ماه جبهه را می گویند وظیفه بودی درسپاه  حالا لطف کنید بنده نوازی کنید یا نامه بدهید بچه هام بروند سرکار یا سابقه ۱۴ماه که درجبهه بودم به بسیچی ام اضاف کنید یا جانبازیم را بفرستید کمیسیون خلاصه به فرمایش حضرت علی (ع ) هرجا درمشکلات اقتصادی وزندگی ماندید به حاکمانتان رجوع کنید اومدم خدمتتان کمکم کنید با تشکر رضا میقانی (خجسته منش
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment باسلام‌ وعرض ادب به محضرریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی متاسفانه دردادگاه تجدیدنظر [...] قاضی حق مارا پایمال کرده من‌ هم به ریاست دادگستری استان دادخواست بین شرع دادم هم به تهران ریاست قوه قضائیه ولی چون طرف ما دستش بازه وخیلی راحت پول خرج میکنه می ترسم دوباره حق ما ضایع بشه عموی ما زمینهای ورثه ای که به نام پدربزرگ ما بوده فروخته ولی قاضی تجدیدنظر رای به نفع خریدارصادر کرده شماروبه مقدصات قسم میدم به فریاد ما برسین ..امیدوارم صدای ماروبشنویدو حق ازدست رفته مابرگردد..
comment
حسین مرکی بیرجند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
comment
0
0
comment فردی در سال ۹۶ تنها سرمایه ی زندگیم را که یک ماشین بود از من گرفته ضمن اینکه هنوز یک ریال از پول ماشین را که الان چهار لاستیک ماشین نمی شود خرید به من نداده . لذا به جهت اینکه . از قبلا از پدرش زمینهای زیادی در بیرجند به او به ارث رسیده. به همین علت روابط بالای با مدیران استان دارد وگاها به قرآن سوگند می خورم که به خودم بیا ن نموده که با شخص [...] رابطه دارد ادا بخاطر عدم پرداخت و یا تحویل ماشینم با هم درگیری فیزیکی داشتیم که در جلوی کلانتری و حتی داخل کلانتری اینجانب زن فرزندم بوسیله افراد او کتک خوردیم که من متاسفانه فیلم هایی که بوسیله دو مامور از صحنه گرفته شده بود بخاطر رابطه ای که با مسئولین [...] داشته به دادسرا ارائه نشد و [...] محترم بدون در نظر گرفتن حقایق . به من وهمسرم و فرزندم بجای قرار مجرمیت صادر نموده . ضمن اینکه [...] به جانب داری از طرفم . خیلی به دلایل و مدار کم توجه نمی نماید . لذا از محضر رئیس محترم قوه قضائیه تقاضای رسیدگی به این موضوع حاد دستور رسیدگی سریع صادر فرمائید. ضمنا اینجانب از جانبازان دارای بیماری لاعلاج می باشم که مدت ۵۰ ماه از بهترین دوران جوانیم را دز جبهه ها سپری کردم . وچون درین مسعله به زن وفرندم توسط طرفم بنام [...] . و عواملش . تعرض شده خیلی برایم ناراحت کننده بوده . که در بدو موضوع یک هفته از شدت ناراحتی چیزی نخوردم و الان بدور از مریضی هایم . فقط به خود کشی فکر می کنم . امیدوارم این ظلمی که نسبت به من و خانواده ام شده . رسیدگی و تحقق عدالت دراین موضوع را خواستارم بااحترام حسین مرکی.ادرسم بیرجند خیابان غفاری غفاری ۲ بعد از چهارراه سوم سمت چپ قطه ی ۷ شمالی طبقه ی دوم ۰۵۶۳۲۲۱۷۰۵۶. ۰۹۱۵۷۱۵۳۲۴۵
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
comment
0
0
comment حرف دلم را زدی. هر چی نوشتی صد در صد واقعیت است
و تا ایرادات عنوان شده توسط جناب عالی رفع نشود هیچ امیدی
در رسیدن به عدالت واقعی نخواهد بود
انشالله احترام با خداوند
comment
محمودعطارآذر
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
comment
0
0
comment اینجانب بهمراه پنج نفر دیگردرزندان تهران بزرگ درسال ۱۳۹۸دریک حادثه آتش سوزی به طرزبعدی مورد سوختگی قرارگرفتم.که متاسفانه منجر به فوت یکی از عزیزان گردیدلذا باگذشت دوسال ودوندگی های ما.که بگذرد ما را ۲۰درصد مقصیر کردن درصورتی که ما زندانی بودیم وکارهای تاسیساتی انجام میدادیم.بازهم گفتیم عیبی ندارد ولی متاسفانه هنوز پرونده ما نزد دادستان دادسرای حسن آباد جاده قدیم قم میباشد جهت اینکه رای را صادر وبه بیمه ارسال نمایند.که ارسال نکردنند وهرموقع مراجعه مینمایم مارا بازی میدهند.لذاازشما مسئول محترم عاجزانه درخواست کمک داریم.شما را به مقدسات قسم بهدادمان برسید.شماره پرونده ۹۹۰۰۰۳۹ شعبه۱۰۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار