کد خبر: ۱۱۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۴

آقای مدیر عامل شرکت بیمه آرمان به این سوال پاسخ بدهید؟!

شوشان ـ رحیم برزی (بارزی) :

مردم اگر به بیمه ها اعتماد میکنند برای اینست که بوقت نیاز و حادثه پشتوانه آنها باشند !
شرکت بیمه آرمان طی قرار دادی که با شرکت توزیع نیرو داشته تا در بخش بحران و نوسان انرژی په زیان دیدگان پاسخگو باشد 
وسایل برقی مردمی که در این بحران اقتصادی،گرانی،تورم توان تعمیر وسایل خویش را ندارند چه رسد به خرید دستگاه نو ....
آقای مدیرعامل شما در مرکز کشور نشسته اید و از دسترس مردمان جنوب بدور هستید 
دفتر نمایندگی شما که در کمتر ۶ماه در استان خوزستان ۳مدیر عوض کرده با دو کارشناس در پاسخگویی به مردم از شما در اوج نزدیکی دورترند  !
جناب آقای مدیرعامل تنها راه ارتباطی مردم نیازمند و حادثه دیده تلفن گویای شما ۲۸۵۶ است اما این شماره با توجه به نامش پاسخگو نیست .
گاها بعد از انتظار کشیدن در نوبت که گاها ۱۴نفر جلوی آنهاست و بعداز گذشت زمان انتظار یا تلفن قطع میشود و یا شخص مخاطب که از ذکر نامش خودداری میکند به او جواب سربالا میدهد !
آقای مدیرعامل گردش یک پرونده زیان دیده در شعبه شرکت شما از روز تشکیل پرونده با هزار سختی و مرارت پیگیری به ۱۷ماه هم رسیده و این وضعیت شرایط سختی را برای هموطنان بوجود آورده 
پا کاری مردم ربطی به نحوه قرارداد بستن شما ندارد .
مردم حق بیمه را ماهیانه روی قبوض برق پرداخت میکنند و شرکت بیمه آرمان طرف قرارداد شرکت توزیع برق است !اما عدم برنامه ریزی در پرداخت در حداقل زمان و عدم مدیریت صحیح و نظارت و پاسخگویی شما باعث بروز مشکلات شده است ؟!
آقای مدیرعامل صدای پیشواز تلفن گویای شما اینست 
بیمه آرمان . آرامش شماست
سوال اینست 
بیمه ای که در آن پرونده ها راکد شده اند 
به مردم پاسخگو نیستید 
بیمه آرامش است یا سلب آرامش؟؟؟؟؟!!!!!

 

نظرات بینندگان